اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

ارائه خدمات بسیج سازندگی استان به بیش از 67 هزار نفر در هفت ماه گذشته/ تحویل 244 پروژه هدیه رهبری به مردم استان کرمان در هفته بسیج

ارائه خدمات بسیج سازندگی استان به بیش از 67 هزار نفر  در هفت ماه گذشته/ تحویل 244 پروژه هدیه رهبری به مردم استان کرمان در هفته بسیج
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی هفت ماه گذشته در مباحث جغرافیایی اردوهای جهادی دانشجویی، متخصصین و محلات به 67 هزار و 711 نفر ارائه خدمات داشته ایم که اقدامات صورت گرفته شامل مرمت و ساخت خانه محرومین، تکمیل حسینیه، مرمت وبازسازی مدرسه، تکمیل خانه بهداشت و خانه عالم بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حجت الله پاداش در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن گرامیداشت هفته بسیج و چهلمین سالروز تشکیل بسیج گفت: مقام معظم رهبری در اردیبهشت ماه سال 1379 در دیداری با فرماندهان و مدیران ارشد سپاه و بسیج داشتند فرمودند" در سه ماه تابستان که دانش آموزان بیکار هستند ساماندهی شوند و با هماهنگی دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری و جهاد سازندگی اقداماتی در جهت محرومیت زدایی انجام شود".

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در تیر ماه همان سال نامه ای به رئیس جمهور وقت زده شد و بر اساس آن ابلاغ گردید که طرح بسیج سازندگی با استفاده از حضور و نشاط جوانان به منظور سازندگی کشور به دستور ایشان فراهم شد و به نوعی دولت را نسبت به طرح جدید ارائه شده متوجه کردند تا کارها عملیاتی شود.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: سال 1380 نیز مقام معظم رهبری در سخنرانی شان در فروردین ماه عنوان کردند که سال گذشته ما تجربه کوچکی داشتیم و کاری را به دوستان جهادی ابلاغ کردیم که بسیار اثر بخش و شگفت آور بود.

,

سزهنگ پاداش با اشاره به ابلاغ قوانین و اختیارا بسیج سازندگی در سال 1386 در مجلس تصریح کرد: دولت هم هئیت وزیران برنامه آئین نامه اردوهای جهادی و هجرت را تصویب و اجرا کرد؛ بنابراین با توجه به رویکردی که در بسیج و سپاه وجود دارد نسبت به محرومیت زدایی اقدام شد.

,

این مقام مسئول بیان کرد: امام راحل در زمینه محرومیت زدایی فرموده اند "به همه در کوشش رفاه طبقات محروم وصیت می کنم که خیر دنیا و آخرت شما در رسیدگی به امور محرومان است" همچنین مقام معظم رهبری نیز فرموده اند " اگر میلیاردها هزینه کنید اما نسبت به حقوق محرومان بی توجه باشید هیچ چیز عاید انقلاب نخواهد شد".

,

وی با بیان اینکه رسیدگی به محرومین در نگاه بزرگان امری بسیار مهم است که متأسفانه در برخی مناطق مغفول مانده است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در جمع جهادگران در شهریور ماه 1389 فرموده اند" حضور یک جوان مومن و متدین در یک مجموعه روستایی در بین جوانان و مردم، آنها را به دین، انقلاب و معنویت سوق می دهد".

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: یکی از موضوعات سپاه و بسیج مسئله عمق بخشی داخلی در جهت برقراری امنیت پایدار و کمک به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

,

سرهنگ پاداش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جهادگران و فرماندهان سپاه و بسیج گفت: پایه ریزی و شاکله وجودی بسیج سازندگی محورهای مختلفی دارد که در حوزه محرومیت زدایی کارهای زیادی در بستر بسیج سازندگی با استفاده از نیروهای بسیجی صورت گرفته است.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: طی دو سال گذشته در جهت ساماندهی گروه های جهادی و به ویژه محله محور اقدام کرده ایم؛ به این معنی که در بازه زمانی مشخص گروه های جهادی در یک منطقه هدف قرار می گیرند و در تمامی موضوعات مرتبط با محرومین اعم از زیر ساخت، عمرانی، پزشکی و ... فعالیت می کنند.

,

وی ادامه داد: طی هفت ماه گذشته در مباحث جغرافیایی اردوهای جهادی دانشجویی، متخصصین و محلات به 67 هزار و 711 نفر ارائه خدمات داشته ایم که اقدامات صورت گرفته شامل مرمت و ساخت خانه محرومین، تکمیل حسینیه، مرمت وبازسازی مدرسه، تکمیل خانه بهداشت و خانه عالم بوده است.

,

سرهنگ پاداش عنوان کرد:  از بهمن ماه سال گذشته به مناسب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفین 40 هزار پروژه زود بازده را آغاز کرده که تا بهمن ماه سال جاری ادامه پیدا می کند که به استان کرمان هزار و 224 پروژه ابلاغ شده است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر هزار و 564 پروژه عمرانی در دست ساخت داریم، ابراز کرد: که از این تعداد 244 پروژه در هفته بسیج به عنوان هدیه مقام معظم رهبری تحویل مردم داده می شود.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: شاخص ترین پروژه های ما 746 واحد مسکونی است که با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می دهیم که بالای 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تعدادی از این واحدها را در هفته دفاع مقدس و تعدادی دیگر در هفته بسیج تقدیم عزیزان می شود.

,

وی با اشاره به اینکه بازسازی 326 واحد خانه محروم که بخشی از این واحدها مربوط به شهرستان حمیدیه است توسط بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان انجام شده، تصریح کرد: تا کنون 210 واحد مسکونی در شهرستان حمیدیه مرمت و بازسازی و 28 واحد نیز تا پایان آذر ماه تحویل مردم خواهد شد که این اقدام برگ زرینی برای استان کرمان است.

,

سرهنگ پاداش بیان کرد: نسبت به راه اندازی سه کارگاه اشتغال خانگی در استان، مرمت و بازسازی 46 مسجد،13 خانه عالم انجام شده و جهت ساخت 300 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان کرمان رایزنی صورت گرفته است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان یاد آور شد: کمک به دولت در راستای مبارزه با ملخ صحرائی از جمله اقدامات سال جاری بسیج سازندگی سپاه استان بود که ما با استفاده 28 خودرو کمک دار و با کمک گیری از 220 نیروی مردمی جهادی توانستیم بیش از بیست هزار هکتار را پاکسازی کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه