اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دولت باید پاسخگوی سرنوشت ۱۴میلیارد دلار باشد

دولت باید پاسخگوی سرنوشت ۱۴میلیارد دلار باشد
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه دولت هیچ اقدامی برای تأمین معیشت مستضعفان انجام نداده، گفت: دولت باید پاسخگوی سرنوشت ۱۴ میلیارد دلاری باشد که برای تأمین ارزاق با ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی برای تأمین و بهبود معیشت مردم و برای همه ۸۰ میلیون نفر، مبلغ ۱۴ میلیارد دلار در اختیار دولت قرار داد تا دولت ارزاق عمومی را با ارز ۴۲۰۰ تومانی خریداری کند.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی افزود: دولت باید این ارزاق را در کل ایران، در شهرها، روستاها و نقاط مرزی به دست تک تک مردم می‌رساند اما مثل سال‌های قبل این پول را در دست عده‌ای از واردکنندگان قرار داد و کالاهایی وارد شدند، اما اینکه این کالاها در چه مناطقی و چگونه توزیع شد خبر نداریم!

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک روستایی در ایران پیدا نمی‌کنید که یک کیلو گوشت ۳۰ هزار تومانی یا از برنج‌های وارداتی به نرخ دولتی بخرد، عنوان کرد: نه تنها در روستاها در شهرهای مرزی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر بلکه در هیچ نقطه این روال انجام نشده، بحث ما این است که این پول‌ها کجا رفته است؟

,

وی، ابراز داشت: ما در بودجه سال ۱۳۹۸ گفتیم که کوپن توزیع کنید یا کارت بدهید تا مردم به‌وسیله این کارت‌ها بتوانند اجناس خود را با سهولت تهیه کنند و آن کارت یا کوپن با ارز ۴۲۰۰ تومانی باشد، اما متاسفانه در این زمینه هیچ‌گونه اقدامی انجام نشده است.

,

قاضی‌پور گفت: در برابر اعتراض من در صحن مجلس، رئیس قوه مقننه در پاسخ به این سوالات نبود ساز‌و‌کار مناسب از سوی دولت را عنوان کرد و گفت ما هم به دولت پیشنهاد می‌کنیم برای بودجه سال ۹۹ در این خصوص ساز و کار لازم را تعیین کند اما بحث اینجاست که سال مالی تمام نشده و فعلاً ۶ ماه از این سال باقی مانده و بر همین اساس باید تدابیری اتخاذ شود تا روستائیان و قشر مستضعف از این امکان بهره‌مند شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه