اخبار داغ

کم آبی در بوشهر و قول مدیر عامل آبفا برای رفع ۱۰۰ درصدی دغدغه مشترکین

کم آبی در بوشهر و قول مدیر عامل آبفا برای رفع ۱۰۰ درصدی دغدغه مشترکین
مدیر عامل آب و فاضلاب بوشهر گفت: حمزه‌پور افزود: پروژه آب شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر 10 درصد آب مورد نیاز استان بوشهر تامین می‌کند که با تکمیل این پروژه 100 درصد آب آشامیدنی مشترکان شهر بوشهر تامین می شود و می تواند نقش مهمی در اشتغالزایی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ بوشهر یکی از استان هایی است که طی جند سال اخیر وارد خشکسالی و در فصل تابستان به شدت با معظل کم آبی و در برخی مناطق بی آبی دست و پنجه نرم می کند.
بسیاری از هموطنان در مناطق ساحلی استان بوشهر بیشترین حجم کم آبی دارند که براساس اعلام برخی دستگاه ها دلیل کم آبی، ایجاد خانه باغ های غیر مجاز در روستاهای نوار ساحلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,
,

در بسیاری از محلات شهر بوشهر نیز شاهد کم آبی بودیم که تدبیری در اصلاح شبکه آبرسانی صورت گرفت اما همچنان برخی از شهرها و روستاهای استان بوشهر و برخی محلات جنوبی بوشهر در بی توجهی آبرسانی به سر می برند.

,

, ,

در حالی کم آبی در برخی محلات جنوبی شهر بوشهر شاهد هستیم که براساس گزارش های مردمی شبکه آبرسانی اصلی در محدوده هایی واحدهای مسکونی وجود دارد تعریف نشده و اقدامی برای اصلاح صورت نگرفته است.

,

 سپاس در تابستانی که گذشت اخباری مبنی بر آبرسانی با تانکر در مرکز استان بوشهر منتشر کرد که مجموعه مدیریت آب در این خصوص هیچ گونه پاسخ مکتوبی ارائه نکرد و همچنان مردم دچار مشکل هستند.

,  سپاس, آبرسانی با تانکر,

, ,

تکمیل پروژه آبشیرین کن نیاز مردم بوشهر را تامین می کند

, تکمیل پروژه آبشیرین کن نیاز مردم بوشهر را تامین می کند,

عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر  در بازدی از روند پروژه آب شیرین گفت: برای اجرای پروژه آب شیرین کن از توان و ظرفیت داخلی با توجه به اقتصاد مقاومتی استفاده شده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۱۲٫۶۵ درصد داشته است که حدود ۱۵٫۵ درصد پیشرفت بخش تامین، ساخت و خرید تجهیزات و ۴۸٫۸۹ درصد مهندسی است.

,

, ,

حمزه‌پور افزود: پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر ۱۰ درصد آب مورد نیاز استان بوشهر تامین می‌کند که با تکمیل این پروژه ۱۰۰ درصد آب آشامیدنی مشترکان شهر بوشهر تامین می شود و می تواند نقش مهمی در اشتغالزایی داشته باشد.

,

با وعده ای که مدیر عامل آب و فاضلاب بوشهر در خصوص رفع مشکلات آبرسانی در شهر بوشهر ارائه کردند مشترکین مرکز استان در حال لحظه شماری هستند.

,

آیا تابستان آینده مردم محلات جنوبی مرکز استان و اهالی نوار ساحلی استان بوشهر دچار مشکل کم آبی و بی آبی خواهند شد؟

,

آیا مدیر عامل آب و فاضلاب از آبرسانی با تانکر در برخی محلات شهر بوشهر اطلاع دارد؟ اگر اطلاع دارد چرا تا کنون تدبیری در کوتاهترین زمان انجام نشده است و اگر اطلاع ندارد باید فکری به حال مجموعه مدیریت آب شود؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه