اخبار داغ

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری سمنان:

نوسازی بیش از 240 دستگاه تاکسی در سمنان/ کرایه تاکسی به هیچ وجه گران نمی‌شود

نوسازی بیش از 240 دستگاه تاکسی در سمنان/ کرایه تاکسی به هیچ وجه گران نمی‌شود
مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با بیان اینکه کرایه تاکسی در شهر سمنان گران نمی‌شود، گفت: نوسازی 240 دستگاه تاکسی در شهر صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید کاشی، سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با توجه به افزایش قیمت بنزین، گفت: افزایش نرخ کرایه ها به هیچ عنوان اجرایی نمی شود، چراکه افزایش کرایه ها هر ساله یکبار با تصمیم چند مدیریت شهری اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان مطرح کرد: در سطح شهر یک هزار و 20 تاکسی و 20 دستگاه اتوبوس در خطوط شهری سمنان به جابه جایی شهروندان مشغول هستند.

,

کاشی از نوسازی بیش از 240 دستگاه تاکسی از سال 96 تاکنون در سطح شهر خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر شرایط خرید تاکسی به صورت نقدی بوده که جایگزین کردن وسایط نقلیه برای رانندگان مشکل بزرگی است.

,

وی با توجه به اینکه در طی هر سال عمر تاکسی‌ها و ناوگان‌های اتوبوسرانی افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: عمر متوسط ناوگان های اتوبوسرانی 9 ساله است.

,

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان، کاشی باتوجه به مشکلاتی که در نوسازی اتوبوس‌ها وجود دارد، اذعان کرد: خرید یک دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی یک میلیارد و 600 هزار تومان هزینه می شود.

,

وی تصریح کرد: در سالجاری 30 میلیارد تومان اوراق مشارکت دریافت می شود تا نوسازی ناوگان های سطح شهر با روند بهتری انجام شود.

,

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان، از تحویل دستگاه پز به رانندگان سمنانی خبر داد و افزود: با کمبود پول خرد و دستگاه پز در اختیار رانندگان، همشهریان با مشکل رو به رو نمی شوند.

,

کاشی ادامه داد:  با توجه به سهمیه بندی بنزین و اصلاح قیمت آن برای حمل و نقل دانش آموزان سامانه سپند در سالجاری شروع به فعالیت کرده است.

,

وی هدف از اجرای راه اندازی سامانه سپند را اثبات پیمایش خودرو برای تعیین سهمیه بنزین عنوان کرد و گفت: بیش از 90 درصد خودروهای تاکسی در سطح شهر دوگانه سوز هستند.

,

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان از رانندگانی که در حمل و نقل دانش آموزی فعالیت می کنند درخواست کرد که برای دریافت سهمیه بنزین خود در سامانه سپند ثبت نام کنند.

,

کاشی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر روی تاکسی‌های سطح شهر با دقت و تمرکز جدی انجام گرفته است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف رانندگان در افزایش کرایه تاکسی ها با شماره113 و داخلی16 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه