اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد؛

افزایش 21 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار

افزایش 21 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی بیله سوار
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 21 درصدی صادرات کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار در 8 ماهه گذشته خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی رحمتی صبح امروز در بازدید ازپایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 295 هزار و 405 تن کالا از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است افزود: این میزان کالا توسط 13 هزار و 331 دستگاه ناوگان به کشورهای جمهوری اذربایجان، روسیه ،گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده است.

وی عمده کالاهای صادراتی را کاشی، شیشه، پروفیل، نمک ،قیر، سنگ ساختمانی و سیب زمینی عنوان کرد و افزود: از این میزان صادرات 265 هزار و 410 تن کالا توسط 12 هزار و 63 دستگاه کامیون ایرانی و 29 هزار و 635 تن کالا نیز توسط هزار و 269 دستگاه کامیون گرجستانی از مرز خارج شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
 
,
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در مدت یاد شده 105 هزار و 653 تن کالا توسط 4 هزار و 399 دستگاه کامیون از مرز بیله سوار ترانزیت خروجی شده است اظهار کرد: از این مقدار 2 درصد توسط کامیون ایرانی، 95 درصد توسط کامیون گرجستانی و 3 درصد نیز توسط کامیون ترکیه ای به کشورهای مختلف ترانزیت خروجی شده است.
 
,
,
عضو شورای اداری استان اردبیل عمده کاهای ترانزیت شده از پایانه مرزی بیله سوار را گچ ،نئوپان، نمک، سنگ های ساختمانی، اب معدنی و سیمان برشمرد.
 
,
,
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل پایانه مرزی بیله سوار را جزوه 5 پایانه برتر کشور دانست و گفت: وضعیت حمل ونقل و صادرات کالا عادی و روان است.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه