اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه:

"ابوحسین"، تنها فرمانده ایرانی که به نبرد آمریکا رفت/ فرمانده کل قوا در سوریه حضرت زینب است

"ابوحسین"، تنها فرمانده ایرانی که به نبرد آمریکا رفت/ فرمانده کل قوا در سوریه حضرت زینب است
سردار نوعی اقدم با بیان اینکه هیچ موقع مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد، گفت: هر موقع لحن آمریکا نسبت به انقلاب نرم شد آن انقلاب، آمریکایی شده چراکه دشمن هیچگاه راضی نمی‌شود و قصد نابودی اسلام و کشور اسلامی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار سرتیپ پاسدار رحیم نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه امشب در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم در محل حسینیه هنر مشهد گفت: امام(ره) فرمودند که بسیجی هستم و هر کس کوچک ترین عشقی به نظام اسلامی دارد، بسیجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

ابوحسین افزود: پس از اینکه تئوری نه شرقی، نه غربی توسط امام خمینی(ره) اعلام شد تمام کارشناسان اذعان داشتند که با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت سوم جهانی در جهان دوقطبی آن روزها شکل گرفته است.

, .,

هیچ موقع مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد

, هیچ موقع مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه با بیان اینکه هیچ موقع مشکل ما با آمریکا حل نخواهد شد اظهار کرد: هر موقع لحن آمریکا نسبت به انقلاب نرم شد آن انقلاب، آمریکایی شده چراکه دشمن هیچگاه راضی نمی‌شود و قصد نابودی اسلام و کشور اسلامی را دارد.

,

وی افزود: داعش برای ازبین بردن قدرت سوم جهانی توسط استکبار جهانی ایجاد شد و روش غافلگیرانه‌ای را هم به کار برد.

,

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه اروپا و فرانسه بیشترین داعش را در جهان عضوگیری کردند تصریح کرد: دشمن به داعش جغرافیا و مسئولیت داد لذا با سایر گروهها ی انحرافی تفاوت دارد.

,

وی افزود: امام(ره) برای جلوگیری از استراتژی نیل تا فرات اسرائیل حزب الله را در برابر دشمن تشکیل داد تا با عزت و با اقتدار فاسدترین خط مقدم آمریکایی ایستادگی کند و این استحکام بخشی از طریق سوریه انجام می گرفت.

,

, ,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه خاطرنشان کرد: داعش قرار بود در عراق تا عمق 80 کیلومتری ایران را زیر آتش ببرد و داعش در سوریه نیز قرار بود ستون فقرات مقاومت را بشکند و مقابل نفوذ ایران را بگیرند تا حزب الله در محاصره خلع سلاح شود.

,

حزب الله تبدیل به ادبیات و فرهنگ شده است

, حزب الله تبدیل به ادبیات و فرهنگ شده است,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب وقتی دیدند دشمن، داعش را به کار گرفته و هدف آینده آنها ایران است صحنه نبرد را مدیریت کرد و ارتش سوریه نیز تقویت شد افزود: بشار اسد نیز با دیدن این مقاومت گفت می‌مانم و در کاخم با عزت شهید شوم و با همین مقاومت سوریه آزاد شد.

,

ابوحسین گفت: بعد از پیروزی انقلاب، ایران از هر ملت و جنبشی با تدبیر ولایت و مرجعیت دفاع کرده به فضل الهی با عزت باقی مانده و ادبیات مقاومت پیروز شده اما آمریکا نیز از هر کسی حمایت کرد با مذلت از بین رفته است.

,

خون شهدای مدافع حرم قدرت استکبار را به زانو درآورده است

, خون شهدای مدافع حرم قدرت استکبار را به زانو درآورده است,

وی با اعلام این مطلب که امروز حزب الله تبدیل به ادبیات و فرهنگ شده افزود: امروز بیش از 35 قطع نامه برای تعیین تکلیف سوریه وضع شده و در وضع آن اروپا، حوزه عربی و آمریکایی ها بود و در هیچ کجای آن اصلا اشاره‌ای به رفتن بشار اسد نشده است چراکه قدرت ندارند و به فضل الهی و خون شهدای مدافع حرم قدرت استکباری را به زانو درآورده است.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه اظهار کرد: در سال های اول داعش ها با اعتقاد می جنگیدند و شعار الله اکبر سر می دادند و هجوم می‌آوردند ولی مدافعان حرم در برابر آن الله اکبر آمریکایی الله اکبر غالب در جان خود قرار دادند و دشمن را شکست دادند.

,

وی افزود: آمریکا دنبال معنویت و تربیت حافظ قران نیست بلکه از آن برای از بین بردن اتحاد اسلام استفاده می کند و داعش ها را با تفکر آمریکایی بکار می‌گیرد؛ آمریکا در حلب با رزمندگان مدافعان حرم درگیر شد و از طریق روس ها پیغام تهدیدآمیز فرستادند.

,

افسران آمریکایی با لباس زنانه از حلب فرار کردند

, افسران آمریکایی با لباس زنانه از حلب فرار کردند,

سردار نوعی اقدم تصریح کرد: با هجوم رزمندگان به حلب مزدوران آمریکایی به لرزه درآمدند؛ آمریکایی که در هیچ نبردی نیرو هلی‌برن نکرده اما مجبور شد در حلب اینکار را انجام دهد و رزمندگان که در کمین نیروهای آمریکایی بودند به زمین که رسیدند تسلیم شدند و فرار کردند.

,

, ,

وی افزود: وقتی حلب آزاد شد شاهد بودیم که افسران آمریکایی لباس های نظامی خود را در زمین دفن کردند و با لباس زنانه فرار کرده بودند.

,

ابوحسین ضمن اشاره به اینکه آمریکایی ها پس از آزادی حلب محدودیت پروازی اعلام کرد و موجب شد که رزمندگان زمین را از داعشی ها بازپس بگیرند بیان کرد: در نبرد سوریه نتیجه جنگ را آهن پاره ها تعیین نمی کرد بلکه اراده های رزمندگان تعیین کننده بود و وقتی به مرز عراق رسیدیم اسرائیل به امریکا پیام می فرستاد که به زانو درآمدیم.

,

اراده ها تعیین‌کننده نتیجه جنگ است نه آهن‌پاره‌ها

, اراده ها تعیین‌کننده نتیجه جنگ است نه آهن‌پاره‌ها,

وی افزود: اروپایی ها اعلام کردند داعشی ها را از بین ببرید تا به کشورهای ما آسیب نزنند و آمریکا نیز به عنوان رهبر ائتلاف ضدداعش مسئولیت کشتن آنها را برعهده گرفت و به حامیان خودش نیز خیانت کرد.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه خاطرنشان کرد: مشترکات فرهنگی، مذهبی و اخلاقی با برخی نیروها نداشتیم لذا حضرت زینب(س) فرماندهی قوا را در اختیار دارد و دستاوردهای بزرگی داشتیم.

,

وی افزود: مدافعان حرم در برابر خواست آمریکایی ها ایستادند اما کارهایی را که خود اهل بیت(ع) انجام می‌دادند ما توان انجامش را نداشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه