اخبار داغ

انتقاد استاندار کرمانشاه از اداره کار برای تعلل در ایجاد اشتغال؛

مدیر انتخاب نکردیم که در مقابل عدم انجام کار عذرخواهی کند

مدیر انتخاب نکردیم که در مقابل عدم انجام کار عذرخواهی کند
استاندار کرمانشاه با انتقاد از تعلل در ایجاد اشتغال در استان گفت: ما مدیر انتخاب نکردیم که در مقابل عدم انجام وظیفه فقط عذرخواهی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرصادنیوز، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد طرح یارانه دستمزد کارورزی را ظرفیت خوبی عنوان کرد و اظهار داشت: بر روی این طرح آنطور که باید کار نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز،,

استاندار کرمانشاه افزود: در طرح کارورزی سهمیه ما ۵۵۰۰ نفر است که تا کنون ۷ هزار و ۱۷۶ نفر ثبت نام کردند و فقط ۳۵ نفر به تامین اجتماعی جهت بکارگیری معرفی شده اند و این اصلا قابل قبول نیست.

,

بازوند نسبت به تعلل در ایجاد اشتغال توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: عذر خواهی هیچ دردی را دوا نمی کند؛ ما مدیر انتخاب نکردیم که در مقابل عدم انجام وظیفه فقط عذرخواهی کند.

,

وی بیان داشت: شاید یکی از بزرگترین مشکلات بر مسیر این طرح عدم اعتماد کارگاه‌ها باشد لذا ضروری است روشنگری بازم در این زمینه صورت بگیرد تا کارگاه‌ها از این طرح استقبال کنند.

,

استاندار کرمانشاه این وضعیت موجود را نامناسب اعلام کرد و خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه این طرح ظرفیت خوبی است اما وضعیت خوبی ندارد و لازم است جهت بهبود این وضعیت جلساتی برگزار شود تا مشکلات آن حل و فصل شود.

,

بازوند همچنین در خصوص پرداخت تسهیلات حمایتی کمیته امداد و گفت: میزان این تسهیلات ۹۳ میلیارد تومان است که تا کنون فقط ۳۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است و چون تا پایان سال فرصت زیادی نداریم این میزان پرداخت قابل قبول نیست.

,

وی اظهار داشت: در این خصوص مدیران بانکها باید تسهیل گری کنند و ضامن بازاری و کارمند را بپذیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه