اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی اسدآباد خبر داد؛

بهره مندی سه روستای اسدآباد از خدمات بسیج جامعه پزشکی

بهره مندی سه روستای اسدآباد از خدمات بسیج جامعه پزشکی
مسئول بسیج جامعه پزشکی اسدآباد گفت: امسال سه روستا و محله محروم نشین اسدآباد از خدمات بسیج جامعه پزشکی این شهرستان بهره مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی هوشمندی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با ارائه گزارش عملکرد بسیج جامعه پزشکی اسدآباد در 9 ماهه نخست امسال، اظهار کرد: در طی این مدت جامعه پزشکی این شهرستان در مناسبت‌های مختلف با حضور در روستاهای آقاجانبلاغی، مسجد امام زمان(عج) محله محمودبیگی و طویلان علیا خدمات رایگانی را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: در هفته دولت و به همین مناسبت، بسیج جامعه پزشکی در روستای آقاجانبلاغی تعداد ۷۵ نفر را ویزیت کردند و به ۱۳ نفر خدمات مامایی و مشاوره ، ۱5 نفر مشاوره روانشناسی، ۱۰ نفر مشاوره بیماریهای رفتاری و ۶ نفر خدمات بهداشت محیط و ۲۰ نفر آموزش و مراقبت سلامت ارائه دادند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی اسدآباد ادامه داد: به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن هم تیم بسیج پزشکی این شهرستان در محله محمود بیگی یکی از محلات محروم این شهر حاضر شدند که در این تیم پزشک، ماما، کارشناسان روان، بیماری‌ها محیط، خانواده، بینایی سنجی حضور داشتند.

,

وی افزود: در این برنامه تعداد ۸۵ نفر ویزیت رایگان پزشکی، ۳۶ نفر خدمات مامایی و مشاوره، ۵۰ نفر خدمات بینایی سنجی، ۱۸نفر خدمات معاینات دندانپزشکی، ۱۸ نفر مشاوره و روانشناسی، ۲۰ نفر بیماری های رفتاری، ۱۶ نفر بهداشت محیط و۶۰ نفر آموزش و مراقبت سلامت خدمات دریافت کردند.

,

هوشمندی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار ایستگاه بهداشتی درمانی در مسیر عبور زائران حسینی در اسدآباد ایجاد شد، خاطرنشان کرد: تیمی هم متشکل از ویزیت پزشکی و پرستاری و بهداشتی به موکب بهداشتی درمانی فرودگاه همدان اعزام شد.

,

وی اذعان داشت: در راستای اجرای طرح کنترل ملی فشار خون نیز بسیج جامعه پزشکی در قالب ۴ تیم ۴ نفره به مدت ۲۰ روز خدمات ارائه دادند.

,

مسئول بسیج جامعه پزشکی اسدآباد با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی گفت: در طی نه ماهه نخست امسال ۵ حلقه صالحین با موضوع کمک به بهداشت و درمان شکل گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه