اخبار داغ

حدادی: آسیب زدن به اموال عمومی همیشه محکوم است

حدادی: آسیب زدن به اموال عمومی همیشه محکوم است
قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: کسی که به اموال عمومی آسیب بزند، در هر کجای دنیا باشد، محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان حدادی در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: قرار است یک ماهی را در اردوی کیش باشم و بعد از آن، احتمالا یک اردوی برون مرزی را خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در مورد اینکه وضعیت مک ویلکینز مربی آمریکایی‌ات به کجا رسید و آیا به کیش می‌آید یا خیر، گفت: فکر می‌کنم قراردادش نوشته شده اما هنوز از ادامه کار خبری ندارم. از سوی دیگر چون با چینی‌ها قرارداد دارد، نمی‌تواند به کیش بیاید.
,
 
,
* امیدوارم نامزدها به یک اجماع خوبی برسند
, * امیدوارم نامزدها به یک اجماع خوبی برسند,
 
,
قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد ثبت‌نام نامزدها برای انتخابات دوومیدانی گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی برای این رشته رقم بخورد و دوستان به اجماعی برسند که یک رقابت خوبی را شاهد باشیم. اینطور نباشد که رای‌ها تقسیم شود و کسی که انتخاب می‌شود، با قاطعیت نباشد. امیدوارم هرکسی که می‌آید، دوومیدانی را از حواشی دور کند و بلد باشد چطور با یک المپین رفتار و خواسته‌های او برآورده کند.
,
 
,
وی در مورد جلسه‌اش با وزیر ورزش گفت: وزیر ورزش همیشه به بنده محبت داشته و در این جلسه هم پیرامون مسائل و مشکلات صحبت کردیم و من هم خواسته‌هایم را به او اعلام کردم.
,
 
,
* گفتند برای دیده شدن به زنجان رفته‌ام/ کسی که به اموال عمومی آسیب بزند، محکوم است
, * گفتند برای دیده شدن به زنجان رفته‌ام/ کسی که به اموال عمومی آسیب بزند، محکوم است,
 
,
نایب قهرمان المپیک و قهرمان 5 دوره بازی‌های آسیایی در مورد حواشی که به خاطر حضور در راهپیمایی زنجان برایش پیش آمده بود،‌گفت: من طرح استعدادیابی را در کشور آغاز کردم. پیش از زنجان، در خراسان رضوی و خراسان جنوبی کارهایی انجام دادیم و هدفم این است که در تمام کشور آن را اجرا کنم. اخیرا هم با دعوت هیأت زنجان به این استان رفتم. هم مراسم تجلیل از برترین‌ها بود و هم استعدادیابی، اما متاسفانه بحث‌هایی در این سفر صورت گرفت که اصلا درست نبود.
,
 
,
حدادی گفت: خیلی‌ها گفتند حدادی می‌خواهد دیده شود که به راهپیمایی رفته است. من نیازی به دیده شدن ندارم. 18 سال است با کمی و کاستی پرچم ایران را بالا بردم و اگر می‌خواستم دیده شوم، در تهران که بیشتر می‌توانستم این کار را انجام دهم. یکسری افراد که هیچ جایگاهی نداشتند و به خارج کشور پناهنده شده‌اند، حرف‌هایی می‌زنند که تشویش اذهان عمومی است. مردمی که باید متوجه شوند، می‌شوند. کسی که بخواهد به اموال عمومی آسیب برساند و مردم را دچار مشکل کند، کارش محکوم است. حالا فرقی نمی‌کند چه کسی باشد. من گفتم هیچ کسی دلش برای مردم ایران نمی‌سوزد و خودمان باید دلمان به حال خودمان بسوزد.
,
 
,
* فحاشی زیادی در فضای مجازی کردند/ دینم را باید برای کشورم ادا کنم
, * فحاشی زیادی در فضای مجازی کردند/ دینم را باید برای کشورم ادا کنم,
 
,
وی ادامه داد:‌ متاسفانه در این چند روزه در فضای مجازی خیلی بی‌احترامی به من صورت گرفته است. من آدم سیاسی نبودم و فقط کشور و مردمم را دوست دارم. دوستانی که علیه من حرف می‌زنند و فحاشی می‌کنند، چرا آن زمانی که در اردوهای طولانی آسیب می‌دیدم و مصدوم می‌شدم یاد من نبودند؟ من فقط برای استعدادیابی به شهرهای مختلف می‌روم تا دینم را به این کشور ادا کنم، چون کشور برایم هزینه کرده است.
,
 
,
قهرمان پرتاب دیسک آسیا تاکید کرد:‌کسانی که این مسائل را به وجود آوردند، نه می‌خواهند ما پشت کشورمان باشیم و نه پشت مردم. آنها از من شناخت ندارند که این حرف‌ها را می‌زنند.
,
 
,
* تاثیر این تحریم‌ها خیلی زیاد بوده است/ پیشنهادی زیادی را رد کردم
, * تاثیر این تحریم‌ها خیلی زیاد بوده است/ پیشنهادی زیادی را رد کردم,
 
,
حدادی تاکید کرد:‌ هر کاری که کردم، برای مردم و کشورم بوده است. تاثیراین تحریم‌ها شاید بیشتر از خیلی مردم روی من بود چون نتوانستم اسپانسری جذب کنم و مسابقات زیادی را از دست دادم. چندین پیشنهاد خارجی از کشورهای مختلف داشتم اما به خاطر کشور و مردمم با تمام کمی‌ها و کاستی‌ها ماندم و ساختم تا پرچم ایران را بالا ببرم.
,
 
,
وی عنوان کرد:‌ اکثر این افراد که حرف‌هایی را علیه من می‌زنند، بیرون از ایران هستند و برخی افراد معلوم الحال هم در داخل آن را تکرار می‌کنند. آنها باید بدانند که فقط ورزشکاران هستند که می‌توانند پرچم ایران را در کشورهای دیگر به اهتزاز دربیاورند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه