اخبار داغ

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان خبر داد؛

۱۰ آذرماه اختتامیه سومین جشنواره حبیب حرم برگزار می‌شود

۱۰ آذرماه اختتامیه سومین جشنواره حبیب حرم برگزار می‌شود
مسئول بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری اختتامیه سومین جشنواره حبیب حرم در مجتمع بوعلی سینای همدان خبر داد و گفت: ۳۶۶ اثر در این دوره به جشنواره رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ رسول کرمی، مسئول بسیج هنرمندان استان همدان ظهر امروز در نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره فرهنگی هنری حبیب حرم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در این جشنواره ۱۵۶ نفر در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: آثار سومین جشنواره حبیب حرم در بخش‌های شعر، داستان نمایش محیطی، موشن و نماهنگ است و تعداد کل آثار به دبیرخانه رسیده ۳۶۶ اثر است.

,

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان با اشاره به اینکه در بخش شعر کلاسیک ۲۵۰ اثر به دبیرخانه رسیده است، ادامه داد: در بخش کلاسیک ۵ نفر و سپید ۳نفر برگزیده توسط هیئت داوران این دوره انتخاب شده است.

,

کرمی خاطرنشان کرد: در بخش داستان‌نویسی ۴۶ نفر شرکت کرده‌اند و ۷۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

,

وی زمان اختتامیه سومین اثر جشنواره فرهنگی هنری حبیب حرم را ۱۰ آذرماه در مجتمع بوعلی سینا اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹ استان ایلام، اصفهان، مازنداران، قزوین، قم، مرکزی، تهران و … آثار فاخری به دبیرخانه جشنواره حبیب حرم ارسال کردند.

,

کرمی با بیان اینکه آثار جشنواره امسال نسبت به دو سال گذشته از نظر تعداد کاهش یافته است بیان کرد: به دلیل فروکش کردن جنگ داعش و مدافعان حرم در این دوره آثار از نظر کیفی در حد مطلوبی است.

,

وی در خصوص برنامه جشنواره حبیب حرم در سال‌های آتی نیز یادآور شد: امیدواریم بخش‌های شرکت کننده در این جشنواره در دوره‌های آینده در محور آثار ارزشی و انقلابی به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

,

کرمی خاطرنشان کرد: بخش‌های گرافیک و موسیقی در آینده با حمایت سازمان‌های مختلف از نظر تامین مالی به بخش‌های جشنواره اضافه می‌شود.

,

دبیر اجرایی سومین جشنواره حبیب حرم نیز با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یادشهدای مدافع حرم است، افزود: این جشنواره در برند کشوری برگزار شده است.

,

علیرضا اکبری ادامه داد: ۳۶ اثر در این بخش به دبیرخانه ارسال شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه