اخبار داغ

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد؛

احداث بیش از ۷۰۰ واحد مسکن محرومین تا پایان سال در گیلان

احداث بیش از ۷۰۰ واحد مسکن محرومین تا پایان سال در گیلان
فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه بسیجی در واقع همین مردم ایران هستند که بی‌هیچ چشمداشتی توان و همت خود را برای ایستادگی در مقابل دشمنان صرف می‌کنند گفت: امروز بسیج از حالت کشوری و ملی خارج شده و به یک نماد بین‌المللی تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  فرمانده سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر درست خود که ایجاد تمدن نوین اسلامی می باشد، در حرکت است، اظهار کرد: امسال ۲ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته بسیج در گیلان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,
 
,
وی ادامه داد: بسیاری از انقلاب‌های دنیا پس از مدتی از مسیر اصلی خود منحرف شدند اما انقلاب اسلامی با قاطعیت در مسیر درست و الهی خود گام بر می دارد و بسیج نیز در ماندگاری انقلاب بسیار مؤثر بوده و در بخش‌های مختلف دفاعی، امنیت و اجتماعی معجزه کرده است.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج به یک منطقه جغرافیایی خاصی اختصاص ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بسیج را توأم با ایمان و ابتکار دانسته اند و فرمودند که روحیه بسیجی در تمام بخش‌های کشور می‌تواند وجود داشته باشد.
,
 
,
سردار عبدالله پور با تأکید بر اینکه تا زمانی که فرهنگ بسیج وجود دارد هیچ توطئه ای این کشور را تهدید نخواهد کرد، گفت: علیرغم نقشه های زیاد دشمن برای استان گیلان، قدرت بسیج اجازه هیچ ناامنی را در استان نداد.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه بسیجی در واقع همین مردم ایران هستند که بی‌هیچ چشمداشتی توان و همت خود را برای ایستادگی در مقابل دشمنان صرف می‌کنند گفت: امروز بسیج از حالت کشوری و ملی خارج شده و به یک نماد بین‌المللی تبدیل شده است.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پایگاه های محله محور در نقاط محروم و در حوزه خود به خدمت رسانی به مردم مشغول اند، گفت: این گروه ها در بحران ها هم آماده و پای کار انقلاب هستند.
,
 
,
وی افزود: همچنین گروه های جهادی گیلان خدمات بسیار خوبی در رفع محرومیت و ساخت نیازهای عمرانی مردم اعم از مسکن، پل، مسجد، جاده و نیز در توزیع اقلام خوراکی و خانگی ارائه دادند.
,
 
,
سردار عبدالله پور با اشاره به قرارداد ساخت بیش از  ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در گیلان با کمیته امداد در سال جاری ابراز کرد: احداث این تعداد مسکن محرومین از سوی سپاه استان تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته و بنا است تا قبل از نوروز ۹۹ تحویل داده شوند.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه ساخت ۵۰ واحد منزل مسکونی برای مددجویان بهزیستی گیلان به تازگی شروع شده بیان کرد: راه سازی، پل سازی، جاده روستایی، آبرسانی، توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت و اهدای ۳۰۰سری جهیزیه به نوعروسان از دیگر فعالیت های گروه های جهادی در سراسر استان گیلان است.
,
 
,
سردار عبدالله پور افزود: افتتاح ۵۶ واحد مسکن محرومین، ۶طرح اقتصاد مقاومتی و ۱۵ ساختمان پایگاه مقاومت و اهدای ۱۲۰جهیزیه به نوعروسان از دیگر برنامه های هفته بسیج است.
,
 
,
فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان اینکه در موضوع گرانی حق با مردم است، گفت: اگر دولت از بسیج و سپاه برای مقابله با گرانی کمک می خواهد ما بی چشمداشت آماده هستیم.
,
 
,
وی با اشاره به کنترل توطئه دشمنان در گیلان تصریح کرد: دشمنان برای گیلان نیز نقشه کشیده بودند که در همین چند شب اخیر بسیجیان استان در قالب گشت‌های محله محور رضویون در محلات استان گیلان در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم حضور داشتند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه