اخبار داغ

مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی:

مدافعان حرم، سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند

مدافعان حرم، سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند
علی‌اکبر یاری با بیان اینکه مدافعان حرم متعلق به همین مردم و سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند، گفت: هیئت مدافعان حرم به منظور خلأ و نیازهای فرهنگی خانواده های شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها تشکیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر یاری، مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: این هیئت مذهبی فرهنگی بیش از یک سال برپا شده و با بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه قوام خوبی یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در اولویت فعالیت هیئت مدافعان حرم است که فرمودند یاد و خاطره شهدا را همواره زنده نگه دارید و این زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

,

مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی گفت: بر همین اساس هیئت مدافعان حرم به منظور پر کردن برخی خلأ و نیازهای فرهنگی برای خانواده های شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها تشکیل شد.

,

وی افزود: برنامه ریزی کردیم تا در قالب اردوهای زیارتی سیاحتی راهیان نور، بقاع متبرکه و اردوهای فصلی به اهداف فرهنگی برسیم و انس و همدلی خانواده‌ها با این برنامه ها بیشتر شود.

,

یاری تصریح کرد: با توجه به جبهه مقاومت و هفته بسیج در گردهمایی به همین مناسبت حدود ۶۰۰ مهمان از خانواده های شهدای مدافع حرم مشهد دعوت شدند تا اعلام شود که بسیجیان و خانواده های شهدای مدافع حرم همواره در صحنه هستند و میدان نبرد فرهنگی مقاومت را ترک نخواهند کرد.

,

وی ضمن اشاره به برخی برنامه های هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی از جمله سرکشی از خانواده های شهدا، بررسی وضعیت معیشتی و زندگی، پشتیبانی فرهنگی افزود: معاونت بانوان در این هیئت به منظور اجرای برنامه های فرهنگی فعال شده است.

,

مسئول هیئت مدافعان حرم خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی ویژه بانوان و فرزندان شهدا در سطح استان برنامه ریزی شده که نمونه موفق کشوری در این زمینه محسوب می شود و مقرر شده تا در استان های دیگر و در شهرهای دارای شهدای مدافع حرم نیز پیاده سازی شود.

,

وی افزود: ویژه برنامه آینده هیئت مدافعان حرم در مشهد مربوط به نهم دیماه روز بصیرت خواهد شد و به همین مناسبت ایستگاه صلواتی، برنامه‌های فرهنگی اجرا خواهد شد.

,

یاری گفت: هیئت مدافعان حرم کاملا مردمی و با کمک خیرین برپا شده و مدافعان حرم متعلق به همین مردم و سفیران فرهنگی جهاد و شهادت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه