اخبار داغ

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد:

وجود بیش از ۲۶۰ هکتار بافت فرسوده در بروجرد

وجود بیش از ۲۶۰ هکتار بافت فرسوده در بروجرد
رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد به وجود بیش از 260 هکتار بافت فرسوده در بروجرد اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 60 فقره تسهیلات نوسازی برای بافت های فرسوده بروجرد پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد پارسا در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در بروجرد بیش از ۲۶۰هکتار بافت فرسوده وجود دارد که برای احیای این بافت ها برنامه ریزی شده تا احیا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: پرداخت تسهیلات از مهمترین اقداماتی بود که برای نوسازی بافت های فرسوده در نظر گرفته شد که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰فقره تسهیلات نوسازی برای بافت های فرسوده بروجرد پرداخت شده است.

,

رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد عنوان کرد: برای نوسازی هر واحد منزل مسکونی ۶۰میلیون تومان وام ۹ درصد پرداخت شده و در مجموع دو میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

,

وی با اشاره به این که استقبال از نوسازی در بافت های فرسوده کم است گفت: استقبال خوبی برای نوسازی در بافت های فرسوده صورت نمی گیرد که ضروری است تا سایر مشوق ها مانند کاهش نیمی از هزینه پروانه از سوی شهردازی نیز صورت گیرد.

,

پارسا بیان کرد: با توجه به حجم بافت فرسوده بروجرد حدود ۳۰۰۰واحد منزل مسکونی نیازمند نوسازی و تعمیر است که ضرورت دارد شرایط لازم فراهم شود تا افراد اسنقبال بیشتری برای دریافت تسهیلات داشته باشند.

,

وی تصریح کرد: تلاش شده تا روند دریافت تسهیلات مورد نیاز برای احیای بافت فرسوده طولانی نباشد و داشتن شرایطی مانند قرار گرفتن در محدوده بافت فرسوده، داشتن سند شش دانگ و پروانه از شهرداری الزامی است که در این صورت افراد برای دریافت تسهیلات می توانند اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه