اخبار داغ

فرمانده انتظامی ایوان:

بسیج، ستون دفاعی و جهادی نظام مقدس اسلامی ایران است

بسیج، ستون دفاعی و جهادی نظام مقدس اسلامی ایران است
بمناسبت هفته بسیج جمعی از کارکنان انتظامی ایوان با فرمانده سپاه دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ” سعید عالی پور “در دیدار با فرمانده و معاونان سپاه ناحیه ایوان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: اقداماتی که سپاه و بسیج در تمامی حوزه های مأموریتی دارند، بسیار ارزنده و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: تفکر بسیج و سپاه که برگرفته از مکتب امام حسین(ع) و امام راحل (ره) و تفکری جهان شمول است و این تفکر در دیگر کشورهای مسلمان همچون عراق، یمن و لبنان رواج پیدا کرده و مورد استقبال جوانان قرار گرفته و با بهره گیری از این تفکر و روحیه جهادی و دفاعی گروه های تروریستی همچون داعش و تکفیریها را زمین گیر و نابود کردند.

,

سرهنگ عالی پور با اشاره به گستاخی های سردمداران استکبار جهانی، افزود: به کوری چشم دشمنان، عزت بسیج و سپاه در بین مردم بیشتر از همیشه شده زیرا آنان یاور مظلومان و دشمن ظالمان و ستمگران هستند و قویتر ، مستحکم تر و بالنده تر از همیشه در صحنه های ملی و فراملی و به فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) حاضر می شوند و دشمنان اسلام و مسلمین را زبون تر از همیشه می کند و دهان یاوه گویان را می بندد .

,

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : دشمنان نظام اسلامی همیشه به دنبال نفاق بین مردم و مسئولین هستند و بر همین اساس در یک اقدام نابخردانه،و بکارگیری تعدادی از منافقین، اشرار و آشوبگر قصد آشوب در کشور عزیزمان را داشتند اما برعکس تفکر غلط آنها اتحادی بیش از همیشه بین همه طیف ها، مردم و مسئولین به وجود آمده و به دفاع از  نظام اسلامی و نهادهای نظامی و امنیتی و بسیجی که متولد انقلاب و توسط خود همین مردم و به فرمان امام راحل(ره) تشکیل شده است پرداختند و این تصمیم غلط سردمداران استکبار جهانی و هم پیمامانشان را محکوم کردند.

,

وی با اشاره به توطئه های همه جانبه دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گفت: الحمدالله ملت و همه سازمانها و نهادهای نظامی و انتظامی و امنیتی و دولتی همگی متحد و هم صدا و یکپارچه و  همراه و همدل هستند.

,

در ادامه این دیدار سرهنگ " عارف یاسمی " فرمانده سپاه ناحیه ایوان، اظهار داشت: تمام دولت های استکبار جهانی و هم پیمانانشان نسبت به نظام مقدس اسلامی کینه داشته اند و گروههای تروریستی و آشوبگر را برای تقابل با مسلمانان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وجود آورند که آن سیاست احمقانه آنان با درایت و بصیرت مردم و رشادت های رزمندگان نظام ایران اسلامی در کوتاه ترین زمان ممکن شکست خورد.

,

سرهنگ " عارف یاسمی " با تأکید بر اینکه بین نیروهای مسلح شهرستان اعم از سپاه و بسیج و نیروی انتظامی هماهنگی مناسبی وجود دارد، گفت: نیروی انتظامی  و سپاه پاسدار ارزشهای اسلامی و انقلابی هستند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه