اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

بسیج، محور وحدت در جامعه است/ بی سیم سپاه متصل به ولایت است

بسیج، محور وحدت در جامعه است/ بی سیم سپاه متصل به ولایت است
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) عامل اصلی دشمنی نفاق با ملت ایران را ولایت فقیه و تبعیت مردم از ولایت و رهبری دانست و گفت: پیراهن خونین شهدایی چون ابوالفضل پیرزاده که ناجوانمردانه ترور شد، سند افتخار بسیج و سپاه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حجت الاسلام ابوالفضل پیرزاده که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت توانستند در دوران دفاع مقدس ارتش بیست میلیونی مد نظر امام راحل را بنیان  کنند، گفت: امروز ایران اسلامی به دنبال تشکیل ارتش ده ها میلیونی است تا خود را برای نبرد نهایی جبهه حق علیه باطل آماده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی در ادامه سخنان خود به دشمنی های آمریکا با ملت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: وقتی لانه جاسوسی توسط جوانان این مرز و بوم تسخیر شد، آمریکا نیز تهدیدات خود را روزافزون تر کرد.

,

وی پیمان خون و شهادت رزمندگان اسلام در برابر استکبار جهانی را متذکر شد و گفت: همه اقشار مردم در قالب بسیج آماده هستند تا صادقانه برای اسلام و انقلاب جانفشانی کنند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام به دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در طی 8 سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام در اوج مظلومیت و با دستان خالی برابر ارتشی که از سوی استکبار حمایت می شد و در طول این مدت 2 بار نیز از طرف جبهه کفر و الحاد هم از نظر تجهیزان  و هم نیروی انسانی نوسازی شد مبارزه کردند و در نهایت نیز توانستند با سلاح ایمان به خدا بر دشمنان فائق شوند.

,

بابازاده به دوران سازندگی و عمران و آبادانی نیز اشاره کرد و گفت: بعد از جنگ نیز بسیج با ورود به عرصه سازندگی به محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار پرداخت و تا کنون توانسته ضمن محقق کردن بخشی از آرمان های انقلاب در این خصوص، توطئه های دشمان را نیز خنثی کند.

,

این فرمانده دوران دفاع مقدس تحریم های دشمنان علیه ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: زمانی که 5 استان کشور به طور مستقیم درگیر جنگ با دشمن بودند امریکا با تحریم های همه جانبه علیه ملت ایران اسلامی درصدد بود تا ضمن درهم شکستن مقاومت مردم ، انقلاب و نظام نوپای ایران اسلامی را از بین ببرد.

,

وی افزود: استکبار جهانی در سال 60 روزانه به طور متوسط 60 الی 70 نفر از مردم عادی را در کوچه ها و خیابان ها ترور می کرد تا بتواند با ایجاد رعب و وحشت در داخل و فشار های نظامی و اقتصای از بیرون به هدف خود برسد.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در ادامه سخنان خود ضمن تبیین ویژگی های روحانی شهید ابوالفضل پیرزاده به یادآوری مجاهدت های وی در دوران انقلاب و اوایل دفاع مقدس  پرداخت و گفت: فعالیت های این عالم شهید در ان دوران به قدری تاثیرگذار بود که توسط عوامل استکبار شناسایی و در مقابل مدرسه ای که تدریس می کرد به شهادت رسید.

,

وی به ترور های نفاق در آن دوران پرداخت و گفت: شخصیت های بسیاری از جمله 4 شهید محراب، علامه مطهری، ایت الله مفتح و بعدها نیز فرماندهان سرنوشت سازی چون امیر صیاد شیرازی و شهدای علم و فناوری به دست نفاق به شهادت رسیدند.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در ادامه سخنان خود به تبین اهمیت روایتگری صادقانه از سرگذشت انقلاب و بزرگان این مرز و بوم پرداخت و گفت: در دورانی که سلطنت طلبان و ایادی کفر و الحاد در صدد هستند تا با ایجاد تونل های زمان و راه اندازی کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی ضمن تبرئه رژیم ستمشاهی به مصادره وقایع انقلاب بپردازند، برگزاری یادواره ها و محافلی از این دست می تواند با انتقال درست و صادقانه ارزش های انقلاب و دوران دفاع مقدس به جوانان این توطئه دشمن را نیز خنثی کند.

,

بابازاده در ادامه سخنان خود به مقایسه فعالیت های جریان نفاق در دوران دفاع مقدس با برهه فعلی پرداخت و گفت: همانگونه که ملت مقاوم ایران اسلامی با رهبری امام راحل با غیرت تمام در برابر رفتار داعشی گونه نفاق در آن دوران ایستادند تا آنها مجبور به فرار شوند، امروز نیز ملت شجاع و با بصیرت ایران اسلامی با رهبری امام خامنه ای همه داشته های جریان نفاق را با خاک یکسان خواهند کرد.

,

وی عامل اصلی دشمنی نفاق با ملت ایران را ولایت فقیه و تبعیت مردم از ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: این کینه ای است که سردمداران نفاق و ایادی کفر و الحاد از ملت ایران دارند چراکه ملت با پیروی از ولایت فقیه توانسته با عبور از مرز 40 سالگی  و تثبیت گام اول به سمت تشکیل مدینه فاضله جهانی گام بردارد.

,

بابازاده به عملیات مرصاد نیز اشاره کرد و گفت: سربازان این مرز و بوم به دشمنان  اجازه تعدی به نظام و انقلاب را نخواهند داد.

,

وی پیراهن شهدایی چون ابوالفضل پیرزاده را سند افتخار بسیج و سپاه دانست و گفت: تا شهدا از این مرز و بوم حراست می کنند، رزمندگان سپاه اسلام حسینی وار و زینبی وار محور وحدت در جامعه خواهند بود.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در پایان سخنان خود با بیان اینکه منزوی کردن انقلابیون تراز اول، تهدید پیش روی انقلاب است، گفت: بسیجیان در میدان عمل شیخ زکزاکی گونه آماده دفاع از اسلام هستند

,

وی با بیان اینکه بیسیم سپاه متصل به ولایت است، خاطرنشان کرد، بسیج قدرتمندانه در میادین انقلاب حاضر است.

,

بابازاده در پایان سخنان خود به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه در اختشاشات اخیر نیروی انظامی، بسیج و سپاه و دستگاه امنیتی زحمت کشیدند ولی این مردم بودند که با مقاومت جانانه خود از انقلاب و نظام حراست کردند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه