اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین نامناسب بود/ دولت باید ارتباط بهتری با مردم داشته باشد

زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین نامناسب بود/ دولت باید ارتباط بهتری با مردم داشته باشد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین نامناسب بود وباید روی اقناع سازی مردم کار می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "قدرت اله نیا صادق" درگفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در چرداول گفت: زمانبندی اجرای افزایش نرخ بنزین از سوی دولت غیر کارشناسی ونامناسب بود که باعث شد تا مردم به این مسئله واکنش نشان دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار, ایلام بیدار,


وی اظهارکرد: باید برای این مسئله از قبل میزگردها ونقدهای تخصصی برگزار می شد ومردم در جریان قرار می گرفتند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

,
,


نیاصادق خاطرنشان کرد: از طرفی رفتار دوگانه دولت نقشی آشوب طلبانه دارد و برخورد دوگانه دولتمردان و اجرای سیاست های آن ها باعث ناراحتی مردم شده است.

,
,


کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: قبل ازانجام برخی کارها باید با مردم صحبت کرد و از مردم درخواست همکاری نمود تا مشکلات حل شوند.

,
,


وی با اشاره به گرانی ها گفت: امیدواریم تدابیری صورت گیرد تا از گرانی مجدد کالا ها جلوگیری شود زیرا هم اکنون مردم در فشار اقتصادی هستند و باید سازوکاری فراهم شود تا افزایش نرخ بنزین تاثیری روی قیمت کالاها نداشته باشد.

,
,


نیاصادق عنوان کرد: مسئولان باید با حمایت از تولید داخل وابستگی به کالاهای خارجی را کم کنند تا فشار اقتصادی برمردم کمتر شده وآمار اشتغال بالا برود.

,
,


کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: مردم همیشه با تمام وجود برای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و راهپیمایی های اخیر به خوبی انزجار آنان از استکبار را نشان داد ودشمنان را در اجرای نقشه های شومشان ناکام گذاشته اند.

,
,


 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه