اخبار داغ

یک مقام مسئول خبر داد؛

اجرای ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در چگنی/۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان احداث شد

اجرای ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در چگنی/۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان احداث شد
خورشیدوند، مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی با اشاره به اجرای 20 طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در این شهرستان گفت: امسال 10 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خورشیدوند در گفت وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: تردیدی نیست عملیات روانی، هجمه‌های رسانه‌ای- تبلیغاتی دشمنان و استکبار جهانی و بدخواهان داخلی علیه بسیج در حقیقت مقابله باصلابت، موفقیت، نقش‌آفرینی تعیین‌کننده و مخلصانه جهادگران در صحنه محرومیت زدایی و استقلال کشور بوده که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقیم و ناکارآمدی آن بر همگان روشن و مشخص شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: در سال ۹۸ بسیج سازندگی چگنی اقداماتی همچون برگزاری اردو‌های جهادی یک روزه محله محور و جغرافیا محور به تعداد ۲۵۰۰ نفر روز در عرصه‌های جمع آوری، برداشت محصولات کشاورزی، لایروبی و هرس کردن درختان، کاشت نهال و کمک در جلوگیری آتش سوزی جنگل‌های بلوط، خاموش کردن آتش سوزی و جمع آوری زباله های روستا‌ها در بحث محیط زیست را داشته است.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان چگنی عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، قرآن، احکام و آموزش آن‌ها و کمک در مراسمات فرهنگی، برگزاری یادواره‌های شهدا، سر کشی از خانواد‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران از دیگر اقداماتی بود که امسال انجام گرفت.

,

وی بیان کرد: کمک در ساخت و احداث ٢٠ پروژه خانه محروم با همکاری کمیته امداد و احداث ۵ سرویس بهداشتی و ۵حمام با همکاری خیرین انجام گرفت.

,

خورشیدوند گفت: پخش ۵۰۰ جفت کفش و تهیه ۵ سری جهیزیه برای نو عروسان، تهیه و پخش البسه، توزیع کیف، کفش، لباس و لوازم التحریر و در طرح همگام با کشاورز کمک به علمی کردن کشاورزان و دامداران به تعداد ۱۵۰ روستا در قالب ۵۰ شبکه انجام شد.

,

وی تصریح کرد: دربحث اقتصاد مقاومتی توسعه و ایجاد ۲۰ طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی دام سبک و سنگین، زنبور عسل، مرغ بومی، میوه خشکن ترشیجات و شوریجات، خیاطی وسایربه مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و آموزش ۳۰۰ نفر به صورت دوره‌ای و ٥٠٠ نفر به صورت یک روزه در طرح‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی و برپایی ۲ نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی انجام گرفت.

,

مسئول بسیج سازندگی چگنی خاطر نشان کرد: در زمینه بهداشت ودرمان نیز اعزام ۲۰ پزشک عمومی، ۵ تیم دندان پزشک و ٣ تیم مشاوره به صورت دوره‌ای و ویزیت ۱۵۰۰ هزار نفر و پخش دارو رایگان به ارزش ٣٠ میلیون تومان در سه بخش داشته ایم.

,

وی اظهارداشت: دربحث احداث منازل تحت پوشش کمیته امداد و بهزستی نیز به مناسبت هفته بسیج و روز بسیج سازندگی ۱۰ واحد مسکن مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه