اخبار داغ

صبح امروز؛

ستاد مرکزی انتخابات در قزوین افتتاح شد/ فعالیت ۷هزار نفر در جریان انتخابات

ستاد مرکزی انتخابات در قزوین افتتاح شد/ فعالیت ۷هزار نفر در جریان انتخابات
ستاد انتخابات شهرستان قزوین با حضور مسئولین استان در محل فرمانداری گشایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، محمد شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات ستاد مرکزی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۴۶۴ شعبه انتخاباتی در چهار بخش تعیین شده است و ۷ هزار نفر در جریان انتخابات فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از صبح قزوین, صبح قزوین, ،,  محمد شفیعی صبح امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات ستاد مرکزی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۴۶۴ شعبه انتخاباتی در چهار بخش تعیین شده است و ۷ هزار نفر در جریان انتخابات فعالیت می‌کنند.,

وی افزود: ۱۶ کمیته فعال و پویا مجموعه انتخابات را پوشش می‌دهند و هیئت انتظامی، دستگاه قضایی که هیئت اجرایی را بر عهده دارد و هیئت نظارت برای انتخابات پیش بینی شده‌اند.

,

, ,

 

,

فرماندار قزوین گفت: ستادی که اکنون افتتاح می‌شود در جهت تکریم داوطلبان است که شور انتخاباتی را در فضای جامعه ایجاد می‌کند و نیروهای زیادی برای آماده کردن این ستاد تا پاسی از شب کار کردند.

,

این مقام مسئول گفت: از برخی ادارات که نیار به اعمال ماده ۱۱شد تشکر می‌کنم و هدف از افتتاحیه امروز این بود که خواستیم رسمیت و آغاز انتخابات را رقم بزنیم.

,

شفیعی بیان کرد: منشور اخلاقی را در ستاد قرار دادیم که به طور اختیاری توسط داوطلبان امضاء می‌شود و از کاندیدا خواستاریم تا رعایت حریم را حفظ کنند چراکه هیچ تعارفی با تخلفات نداریم.

,

, ,

وی بیان کرد: اگر تخلفی صورت گیرد قطعا در چارچوب قانون مدنظر قرار می‌هدیم و مرعوب هیچ دستگاهی نیستیم و وظیفه ما تکریم داوطلبین و رعایت قانون است.

,

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: ثبت نام داوطلبان از دهم آذرماه آغاز می‌شود که تا یک هفته از ۸ صبح تا ۶عصر ادامه دارد و هر دواطلب می‌تواند ۵ تا ۷ نفر همراه داشته باشد.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: همچنین برای اصحاب رسانه اتاقی را قرار دادیم تا با داوطلبان مصاحبه داشته باشند و هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه