اخبار داغ

استاندار قزوین:

انتخابات مجلس یک حرکت اجتماعی بزرگ است/ از رای مردم صیانت می‌کنیم

انتخابات مجلس یک حرکت اجتماعی بزرگ است/ از رای مردم صیانت می‌کنیم
استاندار قزوین گفت: رای مردم حق الناس است و حق الناس در قرآن درجه والایی دارد لذا در حفظ حقوق و آراء مردم باید نهایت تلاش را داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، هدایت الله جمالی پور در آئین افتتاح ستاد مرکزی انتخابات قزوین که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در نظامی که مردم اصل باشد حتما آن نظام می‌تواند در برابر همه چالش‌ها بایستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین, ،,

وی افزود: حضور مردم در انتخابات یک سرمایه عظیم است لذا باید همه تلاش را برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای داشته باشیم چراکه بنا به بیان امام راحل؛ مجلس در راس امور قرار دارد.

,

استاندار قزوین گفت: اگر همه باهم متحد باشیم بدون شک کشور هیچگاه آسیب نمی‌بیند لذا باید برای تحقق آرمان‌های امام(ره) و انقلاب تلاش کنیم و همه بسترها را برای برگزاری انتخابات باشکوه محیا کنیم.

,

این مسئول تصریح کرد: باید از حضور نخبگان در عرصه انتخابات بهره‌مند شویم تا مشارکت حداکثری و جدی را رقم بزنند چراکه می‌توانند به عنوان عنصر موثر در این عرصه باشند.

,

جمالی پور تاکید کرد: وظیفه ما صیانت از حقوق مردم است به طوری که رای مردم حق الناس است و حق الناس در قرآن درجه والایی دارد لذا در حفظ حقوق و آراء مردم باید نهاید تلایش را داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: هر کسی باید بنا به توانمندی‌هایش وارد عرصه انتخابات شود متاسفانه عده‌ای در فضای انتخاباتی حرف‌هایی می‌زنند که برای نظام تبعات سنگینی دارد و دشمن با این ترفند می‌خواهد مردم را مایوس کند و مشارکت کاهش دهند.

,

استاندار قزوین تاکید کرد: در فضای انتخابات باید حرف‌هایی بزنیم که منشا عزت و وحدت باشد چراکه بعد از انتخابات باید باهم زندگی کنیم و هم افزایی داشته باشیم؛ هر جا اختلاف داشتیم آسیب دیدیم اما با وحدت و یکپارچگی همیشه موفق بودیم.

,

این مقام مسئول افزود: توصیه‌ام به کاندیداها رفتار براساس مرقانون و اخلاق‌مداری است و باید با انتخابات حرکت اجتماعی بزرگ را رقم بزنیم و متخلفان قطعا در این فضا نمی‌توانند ورود کنند.

,

جمالی پور ابراز کرد: بسترهایی را فراهم کردیم که اگر مجریان اصل بی‌‎طرفی را رعایت نکردند نیز مردم اطلاع دهند تا رسیدگی شود چراکه دشمن دنبال کاهش مشارکت و بی تفاوت کردن مردم است.

,

وی در پایان تصریح کرد: هیئت‌های اجرایی و بازرسی تمامی تحرکات و تخلفات را رصد خواهند کرد و اگر کاندیداها به قانون عمل نکنند ما به قانون عمل خواهیم کرد و حقوق همه برای ما برابر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه