اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار خبر داد؛

ساخت و تعمیر ۵۰ منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار

ساخت و تعمیر ۵۰  منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار
مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار از ساخت و تعمیر ۵۰ منزل مسکونی برای محرومان شهرستان بهار به دست بسیجیان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی میرزا دریایی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، هدف از اقدامات بسیج سازندگی را خدمت‌رسانی و خودکفایی دانست و گفت: اشتغال و محرومیت‌زدایی از اولویت‌های اقدام بسیج سازندگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: با توجه به وقوع سیل در ابتدای امسال، اولویت کار بسیج سازندگی اجرای طرح جهاد همبستگی با هدف ساخت و تعمیر منازل محرومین بود.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهار ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تاکنون ۵۰ منزل مسکونی را پوشش داده‌ایم که در آن ۱۵ ساخت منزل و ۳۵ منزل تعمیر شده‌اند.

,

دریایی گفت: در اجرای این طرح ارگان‌هایی همچون بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی همکاری لازم را داشته‌اند.

,

وی با اشاره به سایر اقدامات بسیج سازندگی اظهار کرد: تاکنون  یک هزار و ۹۰۰ نفر در بسیج  سازندگی در قالب پروژه‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی و اشتغال شرکت داشته‌اند.

,

دریایی در خصوص دیگر اقدامات بسیج سازندگی در نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: تهیه جهیزیه، کمک به لایروبی قنوات دو روستای محروم، تهیه لوازم التحریر، اطعام یک هزار و ۵۰۰ نفر از محرومین از دیگر اقدامات بسیج سازندگی است.

,

وی در مورد اقدامات بسیج سازندگی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز گفت: امسال به ۲۵ کارگاه کوچک خانگی کمک کردیم تا بتوانند به کار خود ادامه دهند، اما امسال ایجاد کارگاه نداشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه