اخبار داغ

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» میلیاردی شد/ رکوردشکنی در شهرهای بدون سینما

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» میلیاردی شد/ رکوردشکنی در شهرهای بدون سینما
فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد از مرز یک میلیارد تومان گذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد از مرز یک میلیارد تومان گذشت. این فروش با گذشت سه هفته از آغاز اکران و با وجود شرایط خاص حاکم بر سینماها رقم خورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» تاکنون بیش از 900  میلیون تومان در شهرهای دارای سینما و 150 میلیون تومان در شهرهای فاقد سینما (از طریق سینما سیار) بلیط فروشی داشته است. این فیلم همچنین سومین فیلم پرفروش هفته شد و بالاتر از «هزارتو»، «خانه پدری» و «سمفونی نهم» قرار گرفت. پیش بینی می‌شود روند رو به رشد استقبال مخاطبان در هفته‌های آتی نیز ادامه پیدا کند.

,

شهرهای بدون سینما یکی از اهداف فروش فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» بود که از همان ابتدا و حتی پیش از زمان اکران در سینماهای سراسر کشور، امکان نمایش در آنها فراهم شد. اکران در شهرهای بدون سینما به وسیله سینما سیار انجام شد و تا کنون در این نقاط بیش از 30 هزار نفر به تماشای فیلم منطقه پرواز ممنوع نشسته‌اند.

,

مخاطبان و علاقه‌مندان می توانند آمار لحظه به لحظه فروش، تعداد مخاطبان و مناطقی که فیلم در آنجا اکران می‌شود را به صورت لحظه‌ای در سایت www.ekran.ammaryar.ir مشاهده و دنبال کنند.

, www.ekran.ammaryar.ir, www.ekran.ammaryar.ir,

همچنین علاقه‌مندان به اکران فیلم «منطقه پرواز ممنوع» در شهرهای بدون سینما و مناطقی که امکان پخش فیلم‌ در آن به دلایل مختلف وجود ندارد می توانند با ثبت سفارش در این سایت و یا تماس با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ درخواست خود را ثبت نمایند. مخاطبان در صورت داشتن هرگونه سوال درباره اکران‌های گروهی و مدارس نیز می‌توانند با شماره ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۴۰ تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه