اخبار داغ

توصیه سردار جعفری به دیدن یک فیلم ایرانی

توصیه سردار جعفری به دیدن یک فیلم ایرانی
فرمانده سابق سپاه «منطقه پرواز ممنوع» را در میان تولیدات سینماگران جوان فیلمی نمونه معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد علی جعفری مخاطبین سینما را به تماشای فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» دعوت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سردار جعفری درباره این فیلم سینمایی گفت: این فیلم واقعاً یکی از افتخارات نیروهای جوان، متعهد و آتش به اختیار کشورمان است و نشان می‌دهد که الحمدالله استعدادهای بسیار خوبی در نیروهای جوان وجود دارد و نوید‌ دهنده پیشرفت همراه با شتاب در عرصه‌های هنری است.

,

سردار جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با نمونه خواندن فیلم سینمایی "منطقه پرواز ممنوع" در میان تولیدات سینماگران جوان و متعهد گفت: این فیلم واقعاً یکی از افتخارات نیروهای جوان، متعهد و آتش به اختیار کشورمان است و نشان می‌دهد که الحمدالله استعدادهای بسیار خوبی در نیروهای جوان وجود دارد و بی جهت نیست که رهبری انقلاب به جوانان ما امید بستند.

,

سردار جعفری در ادامه افزود: تصویری که به قول رهبری از آینده انقلاب و نظام باید داشته باشیم بدون تردید با این نیروهای جوان و متعهد که وارث تمامی ارزش‌های حماسه‌آفرینان جوانان ما در دهه‌های شصت و هفتاد هستند به نسل جوان و نوجوان ما منتقل خواهد شد و اگر این انتقال به درستی صورت گیرد، در آینده یک نسل تمدن‌ساز در جمهوری اسلامی روی کار می‌آیند و شاهد پیشرفت با شتاب کشورمان به خصوص در عرصه‌های هنری خواهیم بود.

,

وی با اشاره به پیام‌های این فیلم برای نسل جوان و نوجوان گفت: امیدواری، پشتکار و تلاش همراه با سخت‌کوشی و مجاهدت، ارزش‌ها و پیام‌های برجسته‌ای بود که این فیلم به خوبی و موثر آنها را منتقل کرده است.

,

فرمانده سابق سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: به همه آن‌هایی که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی ایران دارند، توصیه می‌کنم که حتما جوانان و نوجوانان را به دیدن این فیلم به همراه خانواده تشویق کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه