اخبار داغ

با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین انجام شد؛

افتتاح گلزار شهدای روستای بهادربیگ

افتتاح گلزار شهدای روستای بهادربیگ
در آخرین روز از هفته بسیج رییس بسیج مستضعفین کشور میهمان روستای بهادربیگ از توابع شهرستان بهار بود و گلزار شهدای این روستا را افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ عصر امروز گلزار شهدای روستای بهادربیگ به دست سردار غلامرضاسلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

این روستا با دارا بودن ۳۳ شهید از روستاهای شاخص شهرستان بهار می باشد. پس از رونمایی از گلزار شهدا با قرائت فاتحه و نثارگل مقبره شهدا غبارروبی شد.

,

, ,

, ,

علی قرا باغی، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع در تشریح گلزار شهدای این روستا گفت: مبارزه با فقر و محرومیت تنها منحصر به موارد مادی نمی شود بلکه باید با فقر روحی و فرهنگی نیز مبارزه کرد، بر این اساس جهاد سازندگی سپاه ناحیه بهار مبادرت به ساخت و بهسازی گلزار شهدای روستای بهادربیگ کرده است.

,

, ,

قرا باغی ادامه داد: کار اجرایی گلزار شهدای روستای بهادربیگ در ۷۰۰ متر مربع از تابستان سال جاری و با همکاری و مساعدت فرمانداری بهار و بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شده و به همت جهاد سازندگی سپاه ناحیه بهار امسال به پایان رسید.

,

, ,

وی اظهار داشت: در این روستا ۳ فرزند شهید و ۴ برادر شهید وجود دارد که از این حیث شاخص است. در این گلزار شهدا ۳۳ شهید روستا به همراه والدین شهدا آرمیده اند و یادمان ۴ تن از شهدای بهادربیگ به نام بهادربیگی نیز در آن نصب شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه