اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

نمایشگاه دستاوردهای بسیج همدان جامعیت داشت

نمایشگاه دستاوردهای بسیج همدان جامعیت داشت
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای بسیج استان همدان نقطه عزیمتی است برای گسترش و افزایش صد برابری از وضع فعلی به وضع مطلوب گفت: این نمایشگاه از جامعیت برخوردار بود و خیلی باذوق و سلیقه برپا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار غلامرضا سلیمانی شامگاه امشب در اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج که در تالار قرآن همدان برگزار شد اظهار داشت: از همه رده های که تلاش کردند این نمایشگاه برپا شود تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: با برگزاری چنین نمایشگاه هایی مردم از دستاوردهای بسیج باخبر می شوند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه یکی از ضعف های ما در بسیج این است که توانایی اطلاع رسانی مطلوب فعالیت های بسیج را نداریم خاطر نشان کرد: این ضعف اطلاع رسانی یک ایرادی است که به ما وارد است.

,

سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند افرادی را که از فعالیت های بسیج اطلاع ندارند تا حدودی اطلاع رسانی کند و افراد مطلع شوند.

,

, ,

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نقطه عزیمتی است برای گسترش و افزایش صد برابری از وضع فعلی به وضع مطلوب تاکید کرد: نمایشگاه دستاوردهای بسیج از جامعیت برخوردار بود و خیلی باذوق و سلیقه برپا شده است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به  اینکه این نمایشگاه می تواند الگویی باشد و در سال های اینده هم اجرا شود عنوان کرد:ما به رویکردهای جدیدی توجه میکنیم و در همین راستا به بیانیه گام دوم که یک سند راهبردی و اساسی است توجه ویژه ای داریم تا خلق تمدن نوین اسلامی از طریق مردم سالاری اسلامی محقق شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه