اخبار داغ

رئیس سازمان حمایت اعلام کرد:

افزایش 79 درصدی تشکیل پرونده‌های متخلفان در بازار/ مماشاتی با افراد متخلف نداریم

افزایش 79 درصدی تشکیل پرونده‌های متخلفان در بازار/ مماشاتی با افراد متخلف نداریم
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از افزایش 79 درصدی تشکیل پرونده‌های متخلفان بازار بعد از اصلاح نرخ بنزین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عباس تابش امشب در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان مازندران که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد، اظهار کرد: برای اثربخشی بازرسی‌ها و کنترل بهتر بازار بعد از اصلاح نرخ بنزین، تعداد بازرسی های انجام شده در سطح بازار کشور در ۱۱ روز نخست اجرای طرح ۴۰ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در همین راستا تعداد پرنده‌های تخلف متشکله با رشد 79 درصدی مواجه بوده و مراتب جهت بررسی های بعدی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان ادامه داد: در این مدت و برای ایجاد ثبات در سطح بازار و همچنین کنترل قیمت ها بخش تولید کشور، شبکه توزیع و البته اصناف به صورت ویژه کمک ما بوده اند و در استان‌هایی همچون مازندران و زنجان با توجه به اهتمام عمومی مسئولین و مردم بازار روند کاملاً منطقی داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی وارد شده به کشور در ابتدای سال در شرایط حاضر و در راستای تامین به موقع نیازهای بازار به کار ما آمده اند.

تابش تصریح کرد: با وجود کالا به میزان کافی در شبکه توزیع، گاها با مواردی از سوءاستفاده در سطح بازار مواجه هستیم که بازرسان ما با پیگیری‌های لازم درصدد برخورد با متخلفان هستند و در این خصوص هیچ مماشاتی با افراد متخلف نداریم.

وی گفت: آمار بازرسی‌های استان مازندران نشان از عملکرد خوب این استان که یازده روز گذشته و بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین بوده است.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: در تعداد بازرسی‌ها استان مازندران با رشد ۱۲۰ درصدی و در پرونده‌های تخلف متشکله با افزایش 178 درصدی مواجه بوده که ارزش این پرونده‌ها نیز بیش از ۱۱۳ درصد رشد داشته رحم چنین گزارشات مردمی ۴۸۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تابش تصریح کرد: اقداماتی همچون تشکیل قرارگاه نظارت بر بازار، استقرار کانکس دریافت شکایت مردمی در سطح شهرها و به کارگیری کلیه نیروهای ادارات برای کنترل بازار و همچنین تامین امکانات لازم برای بازرسی های انجام شده، از جمله اقدامات بسیار ارزشمند مسئولان تنظیم بازار استان مازندران در این مدت بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه