اخبار داغ

حجت الاسلام مهدی طائب:

درایت رهبری و بسیج مردمی فتنه ۹۸ را خنثی کرد

درایت رهبری و بسیج مردمی فتنه ۹۸ را خنثی کرد
حجت الاسلام مهدی طائب گفت: به اذعان دشمنان که خودشان اعلام کردند 3 سال است منتظر چنین لحظه ای هستند و تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود را در اتاق های فکر امریکایی و سعودی بسیج کرده بودند تا کشور را به آشوب بکشند، به فضل الهی این درایت هوشمندانه رهبری و بسیج مردمی بود که این فتنه نیز خنثی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس، حجت الاسلام مهدی طائب، شب گذشته در اجتماع مدافعان ولایت در تربت حیدریه اظهار کرد: امروز شاهد تحقق هدف و ارزوی انبیای الهی بر روی کره زمین هستیم و ان نیروی کارامد، مومن و با بصیرت برای تشکیل تمدن نوین اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مشکلی که انبیا از ابتدا داشتند این بود که یا نیروی کافی نداشتند و یا اینکه نیروها از ایمان و بصیرت لازم برخوردار نبودند و امروز به فضل الهی نیرویی بنام بسیج 20 میلیونی در حال شکل گیری و سازماندهی است که شاکله اصلی آن را ایمان و بصیرت تشکیل داده که در آزمون های سخت و دشوار سربلند بیرون آمده  و با تحقق این مهم بی شک اسرائیل از روی زمین محو و کنار خانه خدا برای ظهور امام عصر(عجل الله) اماده می شود.

,

درایت رهبری و بسیج مردمی فتنه 98 را خنثی کرد

, درایت رهبری و بسیج مردمی فتنه 98 را خنثی کرد,

طائب با انتقاد از نحوه اعلام و اجرای طرح افزایش نرخ بنزین، گفت: این اقدام هر چند باید اجرا می شد اما نحوه اعلام و اجرا مانند بیماری بود که بدون مُسکن و داروی لازم جراحی شد و با این بی تدبیری مسئولان دست اندر کار، برای کشور هزینه تراشی شد.

,

وی با بیان اینکه درایت رهبری و بسیج مردمی به مانند همیشه فتنه 98 را خنثی کرد، افزود: به اذعان دشمنان که خودشان اعلام کردند 3 سال است منتظر چنین لحظه ای هستند و تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود را در اتاق های فکر امریکایی و سعودی بسیج کرده بودند تا کشور را به آشوب بکشند، به فضل الهی این درایت هوشمندانه رهبری و بسیج مردمی بود که این فتنه نیز خنثی شد.

,

طائب اظهار کرد: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این موضوع ورود نمی کردند نخستین کسی که در آتش این فتنه می سوخت شخص رئیس جمهور بود، اما رهبری انقلاب با درایت و رهنمودهای داعیانه خود ضمن حمایت از تصمیم سران قوا(البته نه نحوه اجرا و اعلام) این فتنه بزرگ را خنثی کردند.

,

دشمن به دنبال تکرار پایان صفین است

, دشمن به دنبال تکرار پایان صفین است,

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن در عرصه های مختلف از ملت ایران سیلی خورده، افزود: بعد از تمام تهدیدات، تحریم ها، فتنه و اشوب ها، امروز دشمن به دنبال تکرار پایان صفین است، چرا که در جنگ صفین سپاه امیر المومنین(علیه السلام) با معاویه، سپاه حضرت به بی بصیرتی یاران خود باختند و حاصل ان خروج خوارج و شهادت حضرت امیر به دست ابن ملجم یکی از رزمندگان سپاه امیر المومنین(علیه السلام) بود.

,

وی خاطر نشان کرد: انچه که امروز بیش از همه مهم است، باید در کنار ارتقای توانمندی های مختلف، ایمان قوی و بصیرت لازم را ارتقا داد تا در برهه های فتنه، تحریم و تهدید در کنار اولیای خدا برای تشکیل تمدن بزرگ اسلامی قدم برداشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه