اخبار داغ

یادداشت؛

آقای استاندار با این تخلف آشکار انتخاباتی برخورد نمی کنید؟

آقای استاندار با این تخلف آشکار انتخاباتی برخورد نمی کنید؟
مهمترین وجه سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات اثبات بی طرفی مجریان و برخورد با هرگونه جهت گیری مجریان در حمایت از فرد و جناح خاصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ استاندار همدان در سخنانی با محوریت انتخابات، در جمع مجریان و ناظرین بر برخورد قاطع با تخلفات تاکید کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شنیدن این سخنان از زبان  استاندار محترم قطعا جای تقدیر و امیدواری از برگزاری انتخاباتی قانونی را به همراه دارد و شنونده از این همه تاکیدات و تصریحات قطعا به وجد خواهد آمد.

,

اساس نظام جمهوری اسلامی بر آمده از رای و نظر مردمی است که از همه هستی خود گذشته اند تا نظر و خواست خود را اعمال کنند.

,

در واقع مردم ایران ابتدا اساس خواسته های خود را که اسلام عزیز است، مطرح کرده اند و پس از آن انتظار دارند تمام انتخاب هایشان در چارچوب این شریعت مقدس محترم شمرده شود.

,

تا اینجای مسئله را باید به فال نیک گرفت و از استاندار محترم به پاس این سخنان تشکر کرد.

,

اما قطع به یقین این سخنان باید تبدیل به عمل شود.اگر این سخنان نیز مانند بسیاری از سخنان تهییج کننده و شعاری این سالهای برخی مدیران در حد حرف باقی بماند هیچ لطفی برای جامعه و مردم نخواهد داشت.

,

استاندار محترم بخوبی میدانند و به یاد دارند که چندی پیش نشستی در استانداری همدان با حضور جنابشان و معاونانشان برگزار شد که در آن علاوه بر هتک حرمت به مقدسات دینی و حمایت از سران فتنه بی طرفی مجریان انتخابات یعنی شخص ایشان و معاون سیاسی وزیر کشور دچار تردید جدی شد.

,

در آن جلسه احزاب اصلاح طلب به حمایت از رویکردهای خود و تخریب ساختار نظام و دین خدا پرداختند و شخص استاندار محترم نه در جلسه و نه در روزهای پس از آن کلامی در رد این رفتار که نقض آشکار بی طرفی انتخاباتی مجریان بود سخنی بر زبان نرانده اند.

,

مهمترین وجه سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات اثبات بی طرفی مجریان و برخورد با هرگونه نقض بی طرفی است.

,

چگونه می توان این چنین تخلف آشکاری را دید و در برابر آن سکوت کرد و حال ادعای حفاظت حق الناس و جمهور مردم را داشت؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه