اخبار داغ

امام جمعه اصفهان:

مشکلات را از سر راه تولیدکنندگان بردارید

مشکلات را از سر راه تولیدکنندگان بردارید
امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید مشکلات را از سر راه آن افرادی که‌ می‌توانند تولید را زنده کنند برداشت و‌ به آن‌ها بها داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها هشدار دادند که که دل به خارج از کشور نبندید، اظهار کرد: امام خامنه ای فرمودند که مذاکره کنید اما می دانم که نتیجه ‌نمی‌گیرد، اما سال‌ها همت و فکر  مسئولان را به طرف برجام ‌کشاندند و دیدید که در نهایت برجام به ‌کجا رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبر معظم ‌انقلاب تأکید دارند که امروز باید تولید داخل در کشور رواج پیدا کند و‌ یکی از راهبرد‌های اساسی در حوزه اقتصاد مصون سازی آن از تحریم‌ها است.
,
 
,
وی افزود: گاهی گفتند برجام‌ ابر باروری است، برخی یا خود نمی‌فهمند یا مردم‌‌ را نفهم و نادان می‌دانند در‌ حالی که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند اگر به دنبال کاری هستیم باید در کشور‌ خودمان انجام شود.
,
 
,
باید مشکلات را از سر راه تولیدکنندگان برداشت
, باید مشکلات را از سر راه تولیدکنندگان برداشت,
 
,
حجت الاسلام میردامادی با توضیح اینکه باید مشکلات را از سر راه آن افرادی که‌ می‌توانند تولید را زنده کنند برداشت و‌ به آن‌ها بها داد، بیان کرد:‌ رهبر معظم انقلاب بارها خود را پشتیبان تولیدکنندگان دانستند و فرمودند که لحظه‌ای از آن‌ها غافل نخواهند بود.
,
 
,
وی اضافه کرد: اگر از روز‌ اول‌ انقلاب شعار استقلال و‌ آزادی،‌ جمهوری اسلامی داده شد این استقلال به معنای التماس کردن به خارج نیست، استقلال یعنی ما به دیپملاسی خنده نیاز نداشته باشیم‌.
,
 
,
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه باید تدبیر کنیم که  راه نجات کشور در چیست، اینها افرادی بودند که بعضاً گفتند ‌برای چه موشک می‌خواهیم، خاطر نشان کرد: اگر نیروهای مسلح ‌ما امروز‌ به این درجه از قدرت نرسیده بودند دشمن یک روز هم به ما مهلت نمی داد.
,
 
,
توصیه خدا به مسلمانان برای قوی شدن
, توصیه خدا به مسلمانان برای قوی شدن,
 
,
وی تأکید کرد: خداوند در قرآن  به مسلمانان توصیه به قوی‌ شدن کرده و فرموده است که نیروهای مسلح قهرمان آماده کنید و اسلحه داشته باشید و کاری کنید که دشمنان خدا و‌ خودتان از شما بترسند.
,
 
,
حجت الاسلام میردامادی ادامه داد: ما امروز به این قدرت رسیده‌ایم و همه به علت سفارشات رهبر معظم انقلاب و‌ امام خمینی(ره) است.
,
 
,
وی بیان کرد: نیروی دریایی در زمان هشت سال دفاع مقدس با قدرت در مقابل دشمن ایستاد و‌ دشمن را در همان روزهای اول زمینگیر کرد.
,
 
,
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه امروز در سطحی از قدرت هستیم که دشمن جرأت‌ اینکه به سوی ما بیاید را ندارد، تصریح کرد: این جایگاه قدرت را به وسیله رهبری های رهبر معظم انقلاب بود که به حرف بعضی گوش نکرد و در نتیجه مملکت را قدرتمند کرد.
,
 
,
وی اضافه کرد: رهبر انقلاب در دیدار با بسیجیان، خطاب به بسیجیان و ‌نیروهای مسلحی که این قائله‌های کشور را دو روزه جمع کردند، فرمودند که توطئه عمیق و‌ وسیعی اتفاق افتاد و دشمن این همه خرج کرده بود تا بتواند در یک ‌بزنگاهی وارد میدان شود.
,
 
,
حجت الاسلام میردامادی گفت: این حرکت تخریب، شرارت و ‌آدمکشی که فکر کردند به واسطه گران شدن بنزین فرصت پیدا کردند، به وسیله مردم نابود شد.
,
 
,
وی ادامه داد: نیروی انتظامی، بسیج و‌ سپاه وارد میدان شدند و در مواجه سخت کار خود را انجام دادند اما کار مردم از هر حرکت میدانی بالاتر بود که باید به نوبه خود در حق مردم دعا کرده و‌ از آن‌ها تشکر کنم که در مقاطع و‌ شرایط خطرناک برای مملکت و‌ نظام وارد صحنه شدند.
,
 
,
راهیپمایی اصفهانی ها عجیب بود
, راهیپمایی اصفهانی ها عجیب بود,
 
,
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه راهپیمایی مردم در اصفهان عجیب و نمونه بود، خاطر نشان کرد: تا مردم هستند آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی و‌ رژیم آل سعود نمی‌تواند به کشور ما ‌لطمه‌ای وارد کند و تا مردم در صحنه هستند هیچ ‌ابرنکبتی به کشور نمی‌تواند صدمه اساسی بزند.
,
 
,
انتهایی پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه