اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بسیج در تمامی عرصه‌ها حضوری اثرگذار داشته است

بسیج در تمامی عرصه‌ها حضوری اثرگذار داشته است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به جایگاه بسیج در کشور گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور اثرگذاری داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ آیت‌الله علی خاتمی، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه زنجان با اشاره به سالروز ولادت امام یازدهم شیعیان مدت 6 سال امامت آن بزرگوار را توام با سختی و دشواری عنوان کرد و اظهار داشت: آن حضرت در این مدت به صورت مستقیم با مردم ارتباط نداشت و اغلب روایات و ارتباطات از طرق نامه و واسطه بود چرا که حکومت عباسی مانع می‌شد و تمام حرکات را زیر نظر داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی در ادامه با اشاره به قدرت دفاعی کشور در دریا عنوان کرد: تئوری دفاعی کشور در دریا نیروی اثرگذاری و راهبری است که باید یاد و خاطره شهدای بزرگ را گرامی داشت.

,

امام جمعه زنجان با گرامی داشت یاد و خاطره شهید مجید شهریاری که در عرصه اقتدار علمی کشور به شهادت رسید، گفت: تعداد شهدای این عرصه محدود اما باید یاد و خاطره این شهیدان در عرصه اقتدار علمی تلاش کردند، گرامی داشت.

,

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین بزرگ بوده و هرگز فراموش نخواهد شد، سالروز همبستگی با مردم فلسطین را هم گرامی داشت.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و همچنین در پیش بودن ثبت نام داوطلبین برای شرکت در انتخابات گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این شهید را الگوی خود در مجلس قرار دهند.

,

وی با بیان اینکه بنده نظری در مورد هیچ یک از کاندیداها ندارم، افزود: موضع بنده شاف بوده و مثل همیشه است یعنی بعد از تایید شورای نگهبان باید از مردم رای گرفت.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با بسیجیان اشاره کرد و گفت: بسیج در طول سالهای تشکیل خود در تمامی مقاطع در صحنه بوده و بسیجیان برای انقلاب از جان و مال خود گذشته‌اند.

,

وی با تاکید بر اینکه بسیج در تمامی عرصه ها حضور اثرگذار داشته است، عنوان کرد: این حضور در زمان وقوع زلزله و سیل، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و فتنه ۹۸ بارز بوده است.

,

آیت‌الله خاتمی با اشاره به آغاز حرکتهای مردمی در محکومیت فتنه اشرار در استان زنجان تصریح کرد: این افتخار دیگری برای مردم زنجان بود که در مقابل فتنه به پا خواست و برای مردم ما همین بس که رهبری فرمودند اول مردم زنجان و تبریز در مقابل فتنه ها به پا خواستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه