اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه‌های نمازجمعه؛

مسئولین پاسخگوی عملکردشان باشند

مسئولین پاسخگوی عملکردشان باشند
آیت الله حسینی همدانی گفت: متاسفانه بعضا شاهدیم وزیری که در آستانه استیضاح قرار دارد استعفا می دهد و با استعفا صورت مسئله وزرا پاک می شود در حالی که مسئول باید پاسخگوی عملکردش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به  14 آذر، ولات امام حسن عسگری (ع)، گفت: شیعه با مرجعیت و ولایت فقیه توانسته است در عصر غیبت از حوادث نجات یابد و پر قدرت تر از گذشته مسیر بالندگی را پیش ببرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی به آغاز ثبت نام مجلس اشاره کرد و افزود: مردم باید نماینده هایی مانند آیت الله مدرس، مدرس ضد اشرافی گری و مسلمان انقلابی انتخاب کنند، زمانی که به واسطه یک قوم رای داده می شود نتیجه آن مشکلات کنونی جامعه خواهد شد در نتیجه به نوعی جامعه هم در مشکلات کنونی با رای هایی که می دهد نقش دارد و باید جوابگو باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه بردار شهید، جانباز روحانی بودن و مدارج علمی داشتن مجوز رای دادن نیست، اظهار داشت: به حال افراد توجه کنید، گاهی افراد از این خانواده ها است اما خلاف کرده است، در نتیجه باید از وی سوال کرد، تو که به اعتبار آن شهید نماینده شده ای مگر نمی دانی که وی در مسیر ارزش ها و قانونمنداری شهید شده است؟ چگونه شما بر خلاف آن حرکت می کنید و بر آن مصر هستید؟ 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی به لزوم کنار گذاشتن تعصبات قومی و قبلیه ای تاکید و تصریح کرد: مگر می شود با میلیاردها تومان هزینه، مجلس مستضعفین تشکیل داد؟ اصل کار دست مردم است اما صرفا صلاحیت توسط مراجعه ذی صلاح احراز می شود. 
,
 
,
وی انتخابات را سرنوشت ساز دانست و گفت: مسئولین باید مقدمات را به گونه ای فراهم کنند که شائبه ای توسط خناثان ایجاد نشود و تحت تاثیر مطاع و جوسازی ها قرار نگیرند، اغماض نکنند و از هیچ تخلفی نگذرند زیرا انتخابات برای ما و دشمن هم مهم است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه رهبری منطق بسیج را رفع تهدیدها و تبدیل ان به فرصت می دانند، افزود: وعده ها ی دولت به مردم باید عملیاتی شود و کسانی که سوء مدیریت داشتند و موجب خسارت زیادی به کشور شدند از چنگ قوه قضائیه رها نشوند.  
,
 
,
وی اظهار داشت: متاسفانه بعضا شاهدیم وزیری که در آستانه استیضاح قرار دارد استعفا می دهد و با استعفا صورت مسئله وزرا پاک می شود در حالی که مسئول باید پاسخگوی عملکردش باشد، همچنین به هیچ عنوان حرف مسئولی که می گوید من هم مانند دیگران دیر متوجه نرخ بنزین شدم، قابل پذیرش نیست.  
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: می شد از مالیات کالاهای غیر مولد و فرار مالیاتی درآمدی بیشتر از بنزین را به دست آورد زیرا درآمد بنزین در سال 31 هزار میلیارد تومان در سال است اما اگر دولت ترانش های بانکی را رصد کند می توان به درآمدی در حدود 40 میلیارد تومان در سال برسد نه اینکه با اقدامات اخیر به تورم دامن بزند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید شاخص های جریان غیر انقلابی در داخل نظام را باید مورد توجه قرار داد، گفت: این افراد اعتقادی به اسلام ناب محمدی ندارند، سکولاریسم را دنبال می کنند به مکتب امامین انقلاب اعتقادی ندارند، خرد غربی را دنبال می کنند و این یعنی تقی زاده های جدیدی که مد نظر رهبری است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: جریان غیر انقلابی با خوش بینی به آمریکا سعی در پاک کردن حافظه تاریخی مردم دارد و پنجه آهنین آمریکا علیه ایران را مخملی نشان می دهد، با موضع منفی به جبهه مقاومت و مغالطات مردم را به فریب می اندازد و تن دادن به قراردادهای خود تحریمی می دهد. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مسئولیت این افراد به گونه ای است که با واسطه یا بی واسطه در معرض رای مردم هستند، اظهار داشت: جریان غیر انقلابی با تبعیت گزینشی از ولایت فقیه، اعتقاد به پایان انقلاب و لزوم گذر از انقلاب دارد و با خوی کاخ نشینی و نجومی بگیری یا گرایش به خویشاوند سالاری و آقا زادگی، نسبت به  محرومین و شکاف طبقاتی بی تفاوت است. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه قوه قضائیه چوب برخورد با فساد را برداشته و صدای عده ای بلند شده است، تصریح کرد: باید رگه های ظلم از جامعه دینی ما برداشته شود. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی به فتنه در عراق، لبنان و ایران اشاره کرد و با تاکید بر اینکه با رهبردهای رهبری اغتشاش در ایران جمع شد، گفت: ریشه این فتنه از امریکا است زیرا سال 82 به بهانه کشف سلاح های ممنوعه به عراق حمله کرد و سال 85 درصدد بود ساختار قدرت را در عراق تغییر دهد تا شیعیان نقشی در حکومت نداشته باشند و میوه را بچیند.
,
 
,
امام جمعه کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: آمریکا 13 سال کار کرد تا بتواند امروز بهره ببرد و امروز قاطعانه می توان گفت ریشه اعتراضات در عراق و فتنه های ایجاد شده در این کشور شکست های پشت سر هم از محور مقاومت بود تا رسما تحولی به وجود بیاورد، شیعه را در برابر هم قرار داده و به مرجعیت شیعه تعرض کند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه