اخبار داغ

بر اساس اعلام استانداری البرز؛

آلودگی هوا مدارس البرز را روز شنبه تعطیل کرد

آلودگی هوا مدارس البرز را روز شنبه تعطیل کرد
کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی، مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های البرز بجز شهرستان طالقان و بخش آسارا شنبه تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در جمع خبرنگاران گفت: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی و مقاطع تحصیلی، مراکز فنی و حرفه ای و آموزشگاه های البرز بجز شهرستان طالقان و بخش آسارا با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز و به علت تداوم آلودگی هوا فردا شنبه ۹ آذر ماه ۹۸ تعطیل است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

علی درویش پور با اعلام این خبر افزود:  براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز که با حضور استاندار و اعضای کمیته برگزار شد، کلیه مقاطع تحصیلی استان البرز در دو نوبت صبح و عصر به جز  شهرستان طالقان و بخش آسارا شنبه تعطیل اعلام شد.
 
وی اظهار داشت: شنبه و یکشنبه در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ کیله معادن شن و ماسه، واحد های عمرانی که موجب الایندگی می باشد و واحدهای تولیدی آلاینده نباید فعالیت کنند.
 
درویش پور با تاکید بر آماده باش دانشگاه علوم پزشکی، اضافه کرد: همچنین مقرر شد شنبه و یکشنبه تردد کامیونها از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب در داخل شهر ممنوع شود.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه