اخبار داغ

وصیت متفاوت از سالهای جنگ+ دست خط

وصیت متفاوت از سالهای جنگ+ دست خط
بسیجی شهید ابوالفضل حیدری که وصیت‌نامه‌اش با افشاگری علیه آمریکا آغاز و با شعار مرگ بر آمریکا به پایان می‌رسد از پدر و مادرش می‌خواهد روز شهادتش جشن بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، سال‌ها از دوران دفاع مقدس می گذرد اما هنوز تاریخ از رشادت ها، سادگی ها و فداکاری های رزمندگان مظلوم دفاع مقدس حرف ها برای گفتن دارد حرف هایی از جنس سادگی و بصیرت از مردمانی از گوشه و کنار کشور از شهر و روستا در شغل ها و عناوین مختلف وقتی دیدند کشورشان در خطر است همگی زیر سایه بسیج یک رنگ شدند و نشان بسیجی بر سینه زده و عزم جبهه ها شدند.

وقتی وصیت نامه های شهدا را مرور می کنیم درمی‌یابیم در عین سادگی شهدا چه بصیرتی داشتند در بحبوحه جنگ و زیر آتش دشمن ک هنوز رسانه ها آن‌طور که باید و شاید خوی شیطانی آمریکا را معرفی نکرده بودند دشمن شماره یک ملت ایران را خوب شناخته بودند.

یکی از این جوانان بسیجی ابوالفضل حیدری بسیجی اعزامی از قم است ابوالفضل در خرداد سال 44 در یک خانواده مذهبی در قم  به دنیا آمد دوران نوجوانی او مصادف با مبارزات انقلاب بود ابوالفضل از این غافله عقب نمانده بود با وجود اینکه در یک مکانیک مشغول به کار بود و بعد از فراغت از کار خستگی کار در تنش باقی مانده بود یک لحظه هم استراحت نمی کرد.

کوچه پس کوچه های قم هنوز خاطرات ابوالفضل را در حافظه خود دارد ابوالفضل در زمانی که خفقان در جامعه حکم‌فرما بود بدون ترس در مسجد و فعالیت های انقلابی مسجد محل حضور پیدا می کرد و با دوستان خود در تظاهرات علیه رژیم طاغوت شرکت می کرد با اینکه نوجوان بود یک هیئت در محله خودشان جهت یادگیری قرآن راه اندازی کرده بود.

بازگشت ابوالفضل از جبهه  به خاطر مشکل قلبی

بعد از پیروزی انقلاب همچنان در صحنه و برای حفظ انقلاب فعال بود تا اینکه جنگ نابرابر علیه ایران شکل گرفت ابوالفضل در بسیج محل ثبت نام کرده و عازم جبهه می شود بعد از حضور چند هفته ی در جبهه به دلیل مشکل قلبی به قم باز می گردد ابوالفضل غمگین از این بود که به خاطر مشکل قلبی از حضور در جبهه محروم شده است تا اینکه یک شب در خواب امام خمینی(ره)را می بیند که به او اسلحه می دهد و به ابوالفضل می گوید برو ....

همین خواب کافی است تا ابوالفضل با وجود مشکل قلبی در فروردین سال 61 عازم جبهه شود ابوالفضل به دوستانش می گفت درست است که قلبم ضعیف است اما می توانم اسلحه بر دوشم بگذارم از اسلام در برابر کفار دفاع کنم از تمامی اقوام یک به یک خداحافظی می کند و می گوید من این بار شهید می شوم به پدر و مادرش وصیت می کند در روز شهادتش جشن بگیرند

سرانجام ابوالفضل قصه کوچه پس کوچه های انقلابی شهر قم در 22شهریور سال 61 در جبهه دارخوئین ب شهادت می رسد و در گلزار شهدای باغ ملی قم به خاک سپرده می شود.

دست خطی از شهید حیدری به جای مانده که در آن پارها تأکید کرده که دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است آغاز وصیت‌نامه‌اش را با افشاگری علیه آمریکا  و پایان وصیت نامه اش را با شعار مرگ بر آمریکا به پایان رسانده است.

بخشی از وصیت نامه شهید ابوالفضل حیدری

اینجانب با چشمی باز و مشتی گره کرده و فکری آزاد و قلبی سرشار از عشق و محبت به حسین بن علی(ع) و به دستور رهبر کبیر انقلاب برای دفاع از اسلام و مملکت رسول الله ایران و برای سرکوب کردن حزب شیطان عراق به سرداری صدام لعین نوکر آمریکائی ابر جنایت‌کار از طریق بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قم به جبهه جنگ یعنی جهاد دفاع از حق در مقابل باطل اعزام می شوم

.... از پدر و مادر می‌خواهم که در شهادت من جشن بگیرند و از آن‌ها تشکر می کنم که من را پرورش دادند که به سعادت شهادت برسم....



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
, بازگشت ابوالفضل از جبهه  به خاطر مشکل قلبی ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, بخشی از وصیت نامه شهید ابوالفضل حیدری,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه