اخبار داغ

درآستانه فصل سرما؛

پویش "گرمای مهربانی" در خراسان‌جنوبی آغاز شد

پویش "گرمای مهربانی" در خراسان‌جنوبی آغاز شد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: پویش گرمای مهربانی برای تامین لباس گرم دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی آغاز شد و امیدواریم خیران استانی و خارج استانی همانند گذشته که محرومین و نیازمندان استان را همراهی کرده‌اند در این پویش شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: پویش گرمای مهربانی برای تامین لباس گرم دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی آغاز شد و امیدواریم خیران استانی و خارج استانی همانند گذشته که محرومین و نیازمندان استان را همراهی کرده‌اند در این پویش شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، اظهار کرد: پویش گرمای مهربانی برای تامین لباس گرم دانش‌آموزان نیازمند خراسان‌جنوبی مرکز نیکوکاری رسانه‌یاران خراسان‌جنوبی آغاز شد و امیدواریم خیران استانی و خارج استانی همانند گذشته که محرومین و نیازمندان استان را همراهی کرده‌اند در این پویش شرکت کنند.,
 
,
وی افزود: این طرح به‌دنبال جشن عاطفه‌ها و تأمین لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود و از خیران و خانواده‌ها درخواست می‌شود تا همانطور که به فکر تأمین لباس گرم برای فرزندانشان هستند، به فکر دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت نیز باشند.
,
 
,
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این پویش55 مرکز نیکوکاری فعال استان همکاری می‌کنند که برای 10 هزار و 750 دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، لباس گرم تهیه کنند.
,
 
,
رفیعی عنوان کرد: کمیته امداد نیز در این طرح مقداری از منابع خود را تخصیص خواهد داد و همچنین با ایجاد انگیزه و مشارکت در این کار خیرخواهانه، هم‌افزایی خواهد کرد.
,
 
,
وی ضمن دعوت از تمام خیران و مردم نیک‌اندیش استان و کشور، گفت: از مؤسسات خیریه نیز دعوت می‌کنیم با مشارکت در این طرح، کمک کنند دانش‌آموزان بیشتری مورد حمایت قرار گیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه