اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

مردم حاشیه شهر با مسائل حقوقی آشنا می شوند/ برگزاری روز قشر بسیج حقوقدانان در اردبیل

مردم حاشیه شهر با مسائل حقوقی آشنا می شوند/ برگزاری روز قشر بسیج حقوقدانان در اردبیل
رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مساجد به عنوان بهترین ظرفیت برای آموزش های همگانی نام برد و گفت: بسیج حقوق دانان با بکارگیری از وکلاء و قضات علاقمند می تواند در این راستا نقش آفرینی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای بسیج حقوق دانان اردبیل با بیان اینکه عملکرد بسیج قابل قبول و تاثیرگذار است از اجرای برنامه مشترک معاونت فرهنگی دادگستری و بسیج حقوقدانان خبرداد و گفت: این دو مرکز با همکاری هم می توانند برنامه های اثربخشی در راستای اگاهی بخشی و اموزش همگانی به مردم ارائه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی در ادامه سخنان خود به بیان انتظارات جامعه از بسیج حقوقدانان پرداخت و گفت: یکی مسئله فراموش شده امر به معروف و نهی از منکراست که باید دراین زمینه بیشترکار شود.
 
,
,
عتباتی از مساجد به عنوان بهترین ظرفیت برای آموزش های همگانی نام برد و گفت: بسیج حقوق دانان با بکارگیری از وکلاء و قضات علاقمند می تواند در ان راستا نقش افرینی کند.
 
,
,
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به مسئله انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: بسیج حقوقدانان با روشنگری در این خصوص می تواند در تحقق  اجرای عدالت درجامعه و توجه به واقعیت ها نقش آفرینی کند.
 
,
,
وی از حاشیه شهر به عنوان مناطق مهم و تاثیرگذار در سرنوشت کشور نام برد و گفت: لازم است مردم این مناطق نسبت به وظیفه خطیر خود در انتخابات آگاه شوند و با بصیرت به کاندیداهای خود رای دهند که این  مستلزم روشنگری نخبگان جامعه به خصوص حقوق دانان است.
,
 
,
همایش روز قشر بسیج حقوقدانان برگزار می شود
 
, همایش روز قشر بسیج حقوقدانان برگزار می شود, همایش روز قشر بسیج حقوقدانان برگزار می شود,
,
 رضا ندائی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل در ابتدای این دیدار ضمن تشریح عملکرد بسیج حقوقدانان در سال گذشته به تبیین طرح آموزش همگانی و مشاوره رایگان حقوقی در اردبیل پرداخت و گفت: به مناسبت هفته بسیج آموزش همگانی و طرح 40 مسجد ، 40 حقوقدان در استان اجرا شد.
 
,
,
وی از برگزاری مراسم روز قشر نیز خبر داد و گفت: مراسم روز قشر بسیج حقوق دانان و سالروز تصویب قانون اساسی روز دوشنبه 11 آذرماه در محل سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار می شود.
,
 
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه