اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خبر داد

رسیدگی به 85 پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی

رسیدگی به 85 پرونده تخلف در شعب تعزیرات حکومتی خراسان‌جنوبی
اشرفی گفت: از تاریخ 25 آبان ماه همزمان با اجرای طرح پیشگیری و مقابله با تخلفات گرانفروشی و احتکار تاکنون به 85 پرونده بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان رسیدگی شد و متخلفان به 818 میلیون ریال محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین اشرفی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از تاریخ 25 آبان ماه همزمان با اجرای طرح پیشگیری و مقابله با تخلفات گرانفروشی و احتکار تاکنون به 85 پرونده بخش کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان رسیدگی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,
وی با بیان اینکه متخلفان به 818 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند، افزود: طی بازه زمانی اعلام شده 195 پرونده تخلف توسط بازرسان صمت و اتاق اصناف تنظیم و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی تحویل شده است.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی بیان کرد: گزارش‌های اعلام شده به ترتیب فراوانی شامل تخلفات عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید است.
,
 
,
اشرفی عنوان کرد: در این مدت تعداد 78 اکیپ گشت مشترک با محوریت تعزیرات حکومتی از 265 واحد صنفی بازدید کردند.
,
 
,
وی تصریح کرد: شعب تعزیرات حکومتی با هرگونه افزایش غیر قانونی کالا و خدمات وفق مقررات برخورد خواهند کرد.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: شهروندان می‌توانند گزارش یا شکایات خود را با سامانه 135 درمیان گذاشته تا در اسرع وقت پیگیری و نتیجه به آنان اعلام شود.
,
 
,
اشرفی افزود: طرح پیشگیری و مقابله با گرانفروشی و احتکار از 25 آبان ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد و پس از پایان مهلت اجرای طرح ، نظارت و بازرسی از واحد های صنفی با مشارکت سایر دستگاه‌های متولی همچنان ادامه خواهد داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه