اخبار داغ

استاندار کرمان:

پروژه پالایشگاه پلاسما بعد از گذشت 2 سال همچنان بلاتکلیف است

پروژه پالایشگاه پلاسما بعد از گذشت 2 سال همچنان بلاتکلیف است
استاندار کرمان گفت: پروژه پالایشگاه پلاسما بعد از گذشت 2 سال همچنان بلاتکلیف است و باید تا پایان آذرماه سال جاری توسط اتاق بازرگانی تعیین تکلیف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، پیش از ظهر امروز محمدجواد فدایی استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: پروژه های نیمه تمام زیادی در استان وجود دارد از این رو مدیران باید با جدیت مشکلات پروژه ها را پیگیری کرده و از اتلاف زمان جلوگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در جلسه قبل گزارش عملکرد بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات به پروژه های اقتصاد مقاومتی بررسی شد، بر اساس این گزارش در یک ماه گذشته گامی در راستای پیشرفت این پروژه ها برداشته نشده و فقط زمان از دست رفته است.

,

استاندار کرمان مطرح کرد: در تلاش هستیم تا اقدامات مربوط به دریافت مجوز و استعلام پروژه های اقتصاد مقاومتی آماده سرمایه گذاری، انجام شود تا سرمایه گذار بدون دغدغه ورود پیدا کند البته پیگیری ها در این زمینه تاکنون از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده است.

,

فدایی ابراز داشت: متولی این اقدام مرکز خدمات سرمایه گذاری استان خواهد بود که روند کار شامل دریافت مجوز، استعلام و مطالعه امکان سنجی طرح ها را انجام می دهد.

,

وی یادآور شد: وزیر نیرو معین استان کرمان در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان است، از این رو باید جلسه ای با دست اندرکاران پروژه ها برای بررسی وضعیت آن ها برگزار شود.

,

استاندار کرمان با اشاره به لزوم پیگیری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در زمینه تامین مالی برخی از پروژه ها بیان کرد: پروژه پالایشگاه پلاسما بعد از گذشت 2 سال همچنان بلاتکلیف است و باید تا پایان آذرماه سال جاری توسط اتاق بازرگانی تعیین تکلیف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه