اخبار داغ

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور:

فعالیت هزار و 200 گروه سرود در بسیج/ گروه های سرود ظرفیتی برای جذب جوانان به بسیج هستند

فعالیت هزار و 200 گروه سرود در بسیج/ گروه های سرود ظرفیتی برای جذب جوانان به بسیج هستند
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور از فعال بودن قریب به هزار و 200 گروه سرود در بسیج خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عبدالرضا آزادی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان این که قریب به هزار و 200 گروه سرود در سطح بسیج فعال است اظهار داشت: یکی از رویکردهای فرهنگی سازمان بسیج شناسایی و حمایت از گروه‌های هنری نقش آفرین در سراسر کشور از جمله گروه‌های سرود است و پیش بینی می شود هر سال تعداد این گروهها به دو برابر افزایش یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اذعان داشت: گروه های سرود ظرفیت و محلی برای جذب جوانان به بسیج هستند و به همین دلیل از این نوع فعالیت ها حمایت می شود زیرا علاوه بر این که نوعی تمرین کارگروهی است مفاهیم انقلاب، ارزش‌ها و سبک زندگی اسلامی  به زبان هنر بیان می شود و باعث آشنایی بیشتر با فرهنگ و تفکر بسیجی می شود از این رو باید تلاش شود تا این فعالیت ها به یک نهضت فراگیر تبدیل شود.

,

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در مورد جشنواره گروه های سرود استان یزد گفت: در این جشنواره قریب به 40 گروه با هم رقابت کردند که از این تعداد 13 گروه به مرحله پایانی رسیده و در نهایت از 3 گروه برتر تقدیر شد و همچنین از همه گروه ها نیز به دلیل حضور در جشنواره تقدیر به عمل آمد.

,

آزادی با اشاره به حضور با کیفیت گروه های سرود استان یزد در این جشنواره گفت: کیفیت سرودهای حاضر در این جشنواره بسیار خوب بود به طوری که برخی از آن ها قابلیت کشوری نیز دارند. سرودها از شعر و مضمون خوبی برخوردار بودند همچنین آهنگ بسیار خوبی داشتند و در مجموع از لحاظ هنری کار های بسیار خوبی در این جشنواره حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه