اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج رسانه البرز خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره جشنواره ابوذر از 30 آذر در البرز

آغاز ثبت‌نام چهارمین دوره جشنواره ابوذر از 30 آذر در البرز
ابراهیم نوروزی‌فر گفت: قالب‌های ارسال آثار خبرنگاران به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان البرز، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، فیلم کوتاه، موشن‌گرافی و پوستر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به برگزاری چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در البرز اشاره کرد و گفت: تولید محتوا با محوریت ارزش های انقلابی و آرمان های اسلامی از جمله اهداف این رویداد بوده و شرکت کنندگان تا 10 دی ماه می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ابراهیم نوروزی فر به آغاز ثبت نام برای جشنواره مذکور از 30 آذر ماه اشاره کرد و افزود: گام دوم انقلاب بخش ویژه جشنواره رسانه ای ابوذر بوده و تقویت و خودباوری اصحاب رسانه، بحث مقاومت، دفاع مقدس، مسایل صنفی، بصیرت و دشمن‌شناسی، بسیج و حوزه های اقدام، اقتصاد ملی و مبارزه با آسیب‌ های اجتماعی از جمله بخش های دیگری است که خبرنگاران می توانند در آن شرکت کنند. 
,
 
,
وی قالب های برگزاری جشنواره را به شرح عکس، یادداشت، گزارش، خبر، فیلم کوتاه، موشن‌گرافی و پوستر  اعلام کرد و اظهار داشت: برگزار می‌شود، گفت: دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر با آدرس چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر و یا آدرس الکترونیکی [email protected] دو راهی است که علاقه مندان به شرکت در جشنواره ابوذر می توانند برای حوشر در این رویداد از آن استفاده کنند. 
, [email protected],
 
,
مسئول سازمان بسیج رسانه البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه آثار ارسال شده باید در یکی از رسانه‌ های مکتوب، شبکه‌ های مجازی، صدا و سیما، رادیو یا تلویزیون منتشر شده باشد، تصریح کرد: بسیج رسانه طرح هر مسجد یک خبرنگار را به اجرا در آورده و بازتاب گسترده ای در بین مردم داشته است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه