اخبار داغ

برای ایجاد تحرک و فتنه‌آفرینی در مرز‌های غربی؛

مادورو به ارتش ونزوئلا فرمان آماده‌باش داد

مادورو به ارتش ونزوئلا فرمان آماده‌باش داد
رئیس‌جمهور ونزوئلا از طرح آمریکا و کلمبیا برای ایجاد تحرک و فتنه‌آفرینی در مرز‌های غربی کشورش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد کلمبیا و آمریکا در حال برنامه ریزی برای تحرک در مرز غربی این کشور بوده‌اند و از کلیه نیرو‌های مسلح خواست تا برای نبرد آماده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس جمهور ونزوئلا روز جمعه در نشستی در جمع کارمندان بخش حمل و نقل این کشور اعلام کرد: اطلاعاتی دارم که کلمبیا همراه با فرماندهی جنوبی آمریکا قصد دارند تا در مرز ونزوئلا با کلمبیا تحرک دیگری را صورت دهند. تمامی نیرو‌های مسلح ونزوئلا باید آماده جنگ شوند.

,

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مادورو افزود این تحرکات با هدف تحریک یک رویارویی نظامی در مرز مشترک ونزوئلا و کلمبیا صورت می‌گیرد تا بدین ترتیب سبب انحراف توجه‌ها به اعتراضات داخلی کلمبیا شود.  مادورو اوایل ماه سپتامبر اعلام کرد یک رزمایش نظامی گسترده در مرز غربی این کشور با کلمبیا برگزار می‌شود.

,

از بهمن سال گذشته که «خوان گوایدو»، سردسته مخالفان ونزوئلا، با حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی خود را رئیس‌جمهور موقت این کشور خواند، فشار‌ها بر نیکلاس مادورو از سوی واشنگتن به شدت افزایش یافته است. پس از اجرای کودتایی نافرجام برای برکناری نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعمال تحریم‌های مختلف علیه کاراکاس و مسدود کردن تمام دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا، رسانه‌ها از طرح دولت ترامپ برای محاصره دریایی ونزوئلا خبر دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه