اخبار داغ

رئیس کل دادگستری لرستان خبر داد؛

برگزاری دادگاه مدیران متخلف لرستان به صورت علنی

برگزاری دادگاه مدیران متخلف لرستان به صورت علنی
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه اراذل و اوباش استان لرستان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند گفت: دادگاه مدیران متخلف لرستان به صورت علنی برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمد رزم ظهر امروز در جلسه ستاد جرایم خاص استان لرستان ضمن تبریک هفته بسیج اظهارداشت: مبنای تشکیل جلسات ستاد جرائم خاص لرستان بخشنامه رئیس قوه قضاییه و دستور العمل کنترل مجرمان خاص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی با بیان اینکه هدف از ستاد جرائم خاص استان مبارزه با جرایم شرارت آمیز، باند های مزاحمت نوامیس، پیشگیری از جرایم مهم،جرایم امنیتی وناامن کننده و سرقت‌های مسلحانه است افزود: تشکیل این جلسات در ایجاد امنیت استان و‌ کاهش جرائم مهم بسیار اهمیت دارد.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه اراذل و اوباش استان لرستان باید شناسایی، سطح بندی، مستند سازی و کنترل شوند عنوان کرد: اولین جلسه ستاد جرائم خاص لرستان در رابطه با شناسایی و دستگیری قاتلین متواری بود که نتایج خوبی نیز حاصل شد که در این رابطه از اداره کل اطلاعات، اطلاعات ناجا و اطلاعات سپاه به خاطر کشف این قتل ها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

,

وی بیان کرد: در تلاش هستیم تا مقدمات برگزاری علنی برخی جلسات محاکمه دادگاه کیفری یک از جمله تخلفات مالی برخی مدیران، قتل‌های ناامن کننده و نیز جلسات رسیدگی مهم را از طریق رسانه‌های مختلف به صورت زنده به سمع و نظر مردم برسانیم.

,

رزم در بخش دیگری از سخنان خود با اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: باید لیدرهای اصلی این اغتشاشات شناسایی و با آنها برخورد قاطع صورت گیرد.

,

وی تصریح کرد:اغتشاشگران اخیر به هیچ چیز حتی علایم رانندگی رحم نکردند که به تعبیر مقام معظم رهبری این افراد مردم نبودند و از اشرار هستند.

,

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به اینکه در بازدید از زندان پای صحبت و درد دل اغتشاشگران نشستیم که اکثر آنها اظهار ندامت کردند اظهارداشت: این افراد از اقشار ضعیف جامعه و بدون هیچگونه گرایش و اهداف سیاسی بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه