اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

دروغ بزرگ ضدانقلاب در توییترفارسی با هشتگ ماهشهر

دروغ بزرگ ضدانقلاب در توییترفارسی با هشتگ ماهشهر
مزدوران رسانه ای منافقین و سلطنت طلبها با دامن زدن به یک دروغ بزرگ و انتشار آن در توییترفارسی به شکل گسترده با هشتگ ماهشهر سعی کرده تا انتقام شکست خود از بصیرت مردم ایران را اینگونه بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مزدوران رسانه ای شبکه منافقین و سلطنت طلبها از که همراهی مردم برای ایجاد اغتشاشات و ناامنی ها ناامید شده اند این بار به سراغ شبکه های اجتماعی بویژه توییتر فارسی رفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

ضدانقلاب با دامن زدن به یک دروغ بزرگ و انتشار آن به شکل گسترده با هشتگ ماهشهر سعی کرده تا انتقام شکست خود از بصیرت مردم ایران را اینگونه بگیرد.

,

در ساعات گذشته دروغی باورنکردنی در توییتر به دست معاندین دست به دست می شود که سپاه و نیروهای مسلح در نیزارهای اطراف شهرستان جراحی مردم بی پناه را با مسلسل و دوشکا به گلوله بسته و تعداد فراوانی از آنها کشته شده اند.

,

این ادعا کذب و عجیب درحالی توسط برخی اکانت های معلوم الحال ضدانقلاب داغ می شود که برای آن هیچ تصویر یا فیلم یا مستندی ارائه نشده و هیچ کس برای این خبر منبع موثقی ارائه نکرده است.

,

برخی از کاربران علت عدم وجود مستندات برای این دروغ خودشان را قطعی اینترنت در خوزستان اعلام می کنند که در روزهای آشوب با وجود قطع اینترنت ساعت ها فیلم و صدها تصویر توسط شبکه ضدانقلاب به شبکه های خارج نشین معاند مخابره می کردند.

,

قطعی اینترنت در حالی در استان خوزستان به عنوان دلیل عدم دسترسی به اطلاعات کافی برای این دروغ بزرگ گفته شده که سایت های خبری اعلام کردند اینترنت در این استان متصل شده است.

,

, ,

برخی کاربران به همه این ابهامات واکنش نشان دادند که برخی از آنها را در ادامه می خوانید:

,

, , , , ,

 

,

نماینده ماهشهر: به شدت این موضوع را تکذیب می کنم

, نماینده ماهشهر: به شدت این موضوع را تکذیب می کنم,

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری مدآرا با اشاره به انتشار برخی اخبار مبنی بر کشتار دست جمعی مردم معترض در نیزارهای شهرک جراحی ماهشهر گفت: چنین اتفاقی غیر ممکن است.

,

علی گلمرادی، ادامه داد: به دلیل شهرک های اقماری و مناطق حاشیه نشین و صنایع پتروشیمی شهرک هایی در ماهشهر شکل گرفته است که به دلیل انشعابات تحت العرضی نیزار های زیادی در نقاط مختلف وجود دارد. بنده هم اکنون در حوزه انتخابیه حضور دارم و به شدت این موضوع را تکذیب می کنم.

,

به نظر می رسد شبکه ضدانقلاب و منافقین سعی دارند از طریق التهاب آفرینی و دروغ سازی موج آرامش در کشور را دوباره بهم بزنند و اینطور نشان دهند که هنوز اغتشاشات در کشور ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه