اخبار داغ

سنگ اندازی در اکران انقلابی‌ترین فیلم سال؛

پشت پرده مخالفت با اکران "منطقه پرواز ممنوع" در برخی شهرها چه کسانی هستند؟

پشت پرده مخالفت با اکران "منطقه پرواز ممنوع" در برخی شهرها چه کسانی هستند؟
«منطقه پرواز ممنوع» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان جایزه پرمخاطب‌ترین فیلم و همچنین پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد، این در حالیست که اجازه اکران این فیلم در لرستان داده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، فیلم ماجراجویانه منطقه پرواز ممنوع، روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

«منطقه پرواز ممنوع» در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان اصفهان جایزه پرمخاطب‌ترین فیلم و همچنین پروانه زرین بهترین بازیگری را از آن خود کرد، این در حالیست که اجازه اکران این فیلم در لرستان داده نمی شود و امروز دانش آموزان برای دیدن فیلم انقلابی «منطقه پرواز ممنوع» سرگردان خیابان شدند.

,

حجت الاسلام والمسلمین یونس مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: هفته گذشته به منظور هماهنگی برای دیدن فیلم پرواز ممنوع برای ۱۵۰ دانش آموز عضو انجمن اسلامی دانش آموزی از ۳۰ مدرسه متوسطه دوم پسرانه بلیط تهیه کرده بودیم که پس از مراجعه به سینما استقلال مسئولان سینما گفتند این هفته وقت نداریم و خانوادها برای دیدن فیلم های دیگر به سینما می آیند.

,

وی افزود: مسئولان سینما گفتند بهترین زمان برای دیدن فیلم شنبه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر است و بنده تاکید کردم مبادا هفته ای دیگر فیلم روی پرده نباشد که جواب دادند خیالتان راحت فیلم روی پرده است.

,

معاونت برادران اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی استان لرستان عنوان کرد: براساس هماهنگی های انجام شده عصر امروز شنبه با دانش آموزان که بعصی از آنها ساکن روستاهای اطراف خرم آباد هستند به سینما مراجعه کردیم که مسئولان سینما گفتند متاسفانه این ساعت امکان دیدن فیلم پرواز ممنوع وجود ندارد و برای سانس ۱۶:۳۰ دقیقه فیلم دیگری روی پرده است و دانش آموزان باید برای دیدن فیلم ساعت ۱۴عصر یا ۲۰ شب به سینما مراجعه کنند.

,

وی بیان کرد: این در حالی است که مخاطب فیلم پرواز ممنوع نوجوانانی هستند که تا ساعت ۱۴ مدرسه هستند و ساعت ۲۰ شب نیز خانواده‌ها اجازه نمی‌دهند فرزندانشان این وقت شب بیرون باشند.

,

مردانی گفت: به مسئول سینما گفتم با شما برای امروز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از قبل هماهنگ کردم و شما این ساعت را انتخاب کردید گفت بله من گفتم ولی از تهران تماس گرفتند که امروز ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه فیلم دیگری روی پرده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه