اخبار داغ

در گفت وگو با برادر شهید کاشانی مطرح شد؛

خبر شهادتش همه را غافلگیر کرد

خبر شهادتش همه را غافلگیر کرد
برادر شهید کاشانی گفت: خرداد ماه سال ۱۳۶۶ همه به روستا رفته و تدارکات عروسی احمد را فراهم و منتظر آمدنش بودیم که خبر شهادتش همه ما را غافلگیر کرد ولی او با شهادتش به تمامی اهداف خود که عمل به دستور رهبری و دفاع از خاک و ناموس خود بود رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاشم میرزاده، برادر شهید روحانی احمد کاشانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز گفت: شهید احمد کاشانی سال ۱۳۴۵ در روستای کاشان بخش احمدی به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی خود را در روستا و تحصیلات راهنمایی تا ورود به حوزه علمیه را در شهر سپری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

برادر شهید کاشانی افزود: احمد از اوایل انقلاب تا شروع جنگ را در حوزه علمیه مشغول تحصیل و از نظر انجام وظایف دینی بسیار جوان چابک بود به گونه ای که همه ما را به خواندن نماز شب توصیه می کرد و می گفت: نماز شب همراه و چراغ راه شما در آخرت است.

,

وی تصریح کرد: شهید کاشانی ویژگی های اخلاقی بسیار نیکو و پسندیده ای داشت و همیشه امام (ره) را الگوی خود قرار میداد و از قبل انقلاب تا دوران دفاع مقدس چندین بار به دیدن امام راحل رفت و همیشه گوش به فرامین این بزرگوار بود.

,

میرزاده بیان کرد: احمد تکلیف و وظیفه خود را از رفتن به جبهه به خوبی درک کرده بود چرا که بارها مجروح اما بلافاصله پس از بهبودی باز هم به جبهه رفت و همواره می گفت: نباید فرمان امام روی زمین بماند.

,

برادر شهید کاشانی به تربیت نیکو مادر شهید اشاره کرد و گفت: با شرایط دشوار که در آن سال ها بر روستاها حاکم بود مادر احمد به خوبی فرزندان خود را در دامان پر از ایمانش تربیت و حب اهل بیت(ع) را به آنها انتقال داد.

,

وی خاطر نشان کرد: خرداد ماه سال ۱۳۶۶ همه به روستا رفته و تدارکات عروسی احمد را فراهم و منتظر آمدنش بودیم که خبر شهادتش همه ما را غافلگیر کرد ولی او با شهادتش به تمامی اهداف خود که عمل به دستور رهبری و دفاع از خاک و ناموس خود بود رسید.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه