اخبار داغ

مسئول بسیج رسانه مازندران اعلام کرد؛

ارسال 500 اثر به جشنواره ابوذر مازندران

ارسال 500 اثر به جشنواره ابوذر مازندران
مسئول بسیج رسانه مازندران گفت: تاکنون ۵۰۰ اثر به جشنواره ابوذر ارسال شده است و آثار ارائه شده در کتابچه‌ای به چاپ می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، عبدالمهدی حق‌شناس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اینکه زمان ارسال به جشنواره ابوذر تا۱۵ آذرماه تمدید شده است، گفت: این جشنواره در دومرحله داوری خواهد شد و تاکنون ۵۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است و آثار ارائه شده از استان در کتابچه‌ای به چاپ خواهد رسید.
 
وی مهم‌ترین اهداف بسیج رسانه را بسیجی کردن افراد رسانه و مقابله با جنگ نرم دشمن بیان و تصریح کرد: در حوادث اخیر کشور، رسانه‌های انقلابی و فضاهای مجازی توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و همچنین رسانه‌ها باید با آگاهی کامل جلوی هر توطئه‌ای از سوی دشمنان را بگیرند و با روشنگری‌های لازم، راه انتخاب رابرای مردم فراهم کنند.
 
مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به اینکه گرچه از برخی مسئولین نظام به‌خاطر وضع نامناسب معیشتی مردم گله‌مند هستیم، خاطرنشان کرد: مردم همواره و در تمامی صحنه‌ها کنار انقلاب هستند و این حضور پرشور مردم، دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران بوده است.
 
حق‌شناس گفت: با توجه به حجم بالای رسانه در کشور، متأسفانه در انتقال پیام انقلاب خوب عمل نکردیم و درجوامع بین المللی، دستاوردهای بعد پیروزی انقلاب اسلامی به درستی به گوش جهانیان نرسیده است.
 
وی با بیان اینکه یک‌سوم برنامه‌های بسیج رسانه مازندران آموزش‌محور بود اظهار کرد: حدود 800 نفر در استان مازندران آموزش سوادرسانه‌ای را پشت‌سر گذاشتند و همچنین بحث آموزش استعداد رسانه، بیمه خبرنگاران و شناسائی نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان از جمله برنامه‌های در دست اقدام بسیج رسانه مازندران است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه