اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلا:

تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل‌زدگان اجرا شد

تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل‌زدگان اجرا شد
فرمانده سپاه کربلا گفت: تمام تعهدات سپاه در بخش ساخت مسکن سیل زدگان استان اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار محمدحسین بابایی صبح امروز در مراسم افتتاح ۳۷ واحد مسکن مدجویان کمیته امداد در منطقه زوریجان و مشهد کلای روستای بخش مرکزی ساری، با اعلام اینکه تمام تعهدات بخش ساخت مسکن که به سپاه  کربلا در مناطق سیل زده واگذارشد به اتمام رسید گفت:‌ساخت ۸۸ واحد مسکن سیل زده توسط سپاه کربلا به اتمام رسید و مردم برای ساخت و اصلاح پل‌ها منتظر اقدام مسئولین هستند تا دوباره با سیل‌های بعدی به زحمت نیفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

 

,

, ,

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به اشاره به ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد خاطر نشان کرد:‌طبق تفاهم نامه با کمیته امداد ۴۹۳ مسکن مددجویی به سپاه واگذار شد و هر مسکنی که مشکلات حقوقی و صدور پروانه ساخت حل شد، نیرو‌های جهادی با کمک خیرین و هزینه کمیته امداد با سرعت قابل قبولی در حال اتمام هستند.

,

بابایی در پایان ابراز امیدواری کرد:‌امیدواریم روزی برسد که در ایران هیچ محرومی نداشته باشیم و با کمک مردم به رفاه نسبی برسند و دولتمردان نیز به وظایف خود به خوبی عمل کنند. 

,

, ,

37 واحد مسکن مدجویان کمیته امداد با حضور سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا و نوروزی مدیر کل امداد امام استان و دیگر مسئولان در منطقه زوریجان و مشهد کلای روستای بخش مرکزی ساری افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه