اخبار داغ

2 مازندرانی موفق به کسب مدال در مسابقات کشتی روسیه شدند

2 مازندرانی موفق به کسب مدال در مسابقات کشتی روسیه شدند
احمد بذری نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان به فینال جایزه بزرگ مسکو راه یافت و محمدیان به مدال برنز رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، رقابت های بین المللی جایزه بزرگ مسکو جام الروسا در شهر مسکو روسیه برگزار شد که احمد بذری به مدال نقره وزن 86 کیلوگرم رسید.

در این مسابقات که در اوزان المپیکی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد، ابتدا مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد و نفرات برتر به دیدار فینال راه یافتند و نفرات بازنده نیز دیدار رده بندی را برگزار کردند.

در وزن 86 کیلوگرم نیز احمد بذری در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 از سد پیتر یانولوف دارنده مدال نقره اروپا از مولداوی گذشت.

بذری در دور دوم مقابل رشید قربان اف دارنده مدال برنز جهان از ازبکستان با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید و به دیدار فینال راه یافت.

نفرات راه یافته به دیدار فینال این مسابقات، شب گذشته در قالب تیم روسیه و تیم منتخب جهان به میدان رفتند که احمد بذری نماینده کشورمان مقابل ماگومد رمضان اف از روسیه با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 97 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شریف شریف اف قهرمان جهان و المپیک از آذربایجان شد. وی با شکست مقابل این حریف آذربایجانی، به دیدار رده بندی رفت و توانست با نتیجه 11 بر صفر از سد آنزور اوریشف از روسیه بگذرد و صاحب مدال برنز شود.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، پس از شکست محمدیان مقابل حریف آذربایجانی، از عملکرد داوران انتقاد کرد و گفت: حق محمدیان بود که به دیدار فینال این وزن راه پیدا کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه