اخبار داغ

رییس پلیس کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری ۲۴۰ نفر از سردسته‌های اغتشاشات در کرمانشاه

دستگیری ۲۴۰ نفر از سردسته‌های اغتشاشات در کرمانشاه
رییس پلیس استان کرمانشاه از دستگیری ۲۴۰ نفر از عوامل و سردسته های اغتشاشات اخیر در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهرهای استان، شناسایی سردسته های اغتشاشگران به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود ۴ نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده وپس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

,

رییس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه سه تن از افراد دستگیر شده در شهر جوانرود و یک تن هم در کرمانشاه اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: آشوبگران جوانرود بین ۱۷ تا ۲۷ سال و آشوبگر دستگیر شده شهر کرمانشاه نیز ۳۲ سال سن دارند.

,

سردار جاویدان، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

,

وی یادآوری کرد: تاکنون بالغ بر ۲۴۰ نفر از عوامل و سردسته های ایجاد اغتشاش و آشوب که عمدتا از سوی دشمنان انقلاب و گروهک های تروریستی حمایت می شدند در استان کرمانشاه توسط پلیس دستگیر شده اند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه