اخبار داغ

پرده های نمایش از 13 آذر رنگ و بوی دفاع مقدس می گیرد؛

«23 نفر» به سینما رسید

«23 نفر» به سینما رسید
فیلم سینمایی «23نفر» ساخته مهدی جعفری از چهارشنبه 13 آذر در سراسر کشور به اکران در می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جعفری کارگردان فیلم سینمایی «23 نفر» است که سینماگران اغلب او را به عنوان مدیر فیلمبرداری می شناسند؛ «23 نفر» چهارمین فیلم بلند ساخته مهدی جعفری است که به روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند، می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی جعفری پیش از این فیلم های «ایستگاه اتمسفر»، «بلوگا» و «نقش و نقاش» را در کارنامه هنری خود به عنوان کارگردان دارد و همچنین مدیریت فیلمبرداری فیلم های از قبیل: به وقت شام، خجالت نکش، بارکد، عصر یخبندان، حط ویژه و... را بر عهده داشته است.

,

به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «23 نفر» به کارگردانی مهدی جعفری و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده از چهارشنبه 13 آذرماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. 

,

این فیلم سینمایی، موفق به دریافت سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر، پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و فیلم برگزیده یونسکو در ایران شد. 

,

«23 نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، روایت گروهی از رزمندگان نوجوان ایرانی است که در جریان جنگ ایران و عراق در سال 1361 به اسارت نیروهای عراقی درآمدند.

,

سازندگان فیلم سینمایی «23 نفر» عبارتند از تهیه‌کننده: مجتبی فرآورده، نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، طراح صحنه: کامیاب امین عشایری، طراح لباس: سارا سمیعی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، جلوه‌های ویژه بصری جنگ: هادی اسلامی، جلوه‌های ویژه بصری بخش عراق: امیر سحرخیز، مدیر تولید: رضا زنجانیان، عکاس: محمد بدرلو، مشاوران: احمد یوسف‌زاده، محمد ساردوئی، تدوین: میثم مولایی، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی، مشاور رسانه‌ای: مهرداد معظمی.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه