اخبار داغ

نماینده ادوار گذشته مجلس:

کشور نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمندتر از مجلس کنونی است

کشور نیازمند تشکیل مجلسی قدرتمندتر از مجلس کنونی است
نماینده ادوار گذشته مجلس گفت: مهمترین نیاز فعلی کشور تشکیل مجلسی کارآزموده، بلد راه و آینده‌ساز است تا تورم تحمیل شده بر اقتصاد را کنترل و از هدر رفتن میلیاردها تومان منابع ناشی از فروش نفت و میعانات در کشور خودداری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج ندیمی، نماینده ادوار گذشته مجلس در ارتباط با عدم حضور برخی از نمایندگان در دور جدید انتخابات مجلس در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: مجلس آینده نیازمند حضور عده زیادی از رجال حوزه اقتصاد و سیاست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی تصریح کرد: عدم وجود چهره‌های پارلمانی و سیاسی مطرح مجلس را دچار ضعف می کند از این رو برای تقویت مجلس نیازمند حضور این چهره ها هستیم.

,

ندیمی یادآور شد: همه افرادی که از لحاظ سنی و فیزیکی توانایی حضور در مجلس را دارند باید به مجلس باز گردند چرا که مجلس آینده نیازمند حضور شخصیت‌های کارآزموده و اجرایی است تا از علم و تجربه آنها بهره برده و بر اساس علوم و فنون، کشور را به سمت رشد و تعالی پیش ببرد.

,

نماینده ادوار گذشته مجلس ادامه داد: کشور نیازمند اقتصادی بر پایه تولید مواد غیر نفتی است که باید بودجه کشور بر این اساس تنظیم شود که وظیفه مجلس است و باید آن را اجرایی کند.

,

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی که اقتصاد کشور با تشدید تحریم ها رو به رو شده است نیازمند وجود مجلسی قدرتمند تر از مجلس کنونی هستیم.

,

ندیمی یادآور شد: مهم ترین نیاز فعلی کشور تشکیل مجلسی کارآزموده، بلد راه و آینده ساز است تا تورم تحمیل شده بر اقتصاد را کنترل و از هدر رفتن میلیارد ها تومان منابع ناشی از فروش نفت و میعانات در کشور خودداری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه