اخبار داغ

دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان ملایر:

هیئت اندیشه‌ورزان جوان بازوان توانمند مسئولین هستند

هیئت اندیشه‌ورزان جوان بازوان توانمند مسئولین هستند
دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان ملایر گفت: هیئت اندیشه ورز جوانان متشکل از جوانان نخبه و ایده پرداز است که می توانند بازوان توانمند مسئولین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ هیئت اندیشه‌ورزان جوان یکی از ایده‌های استاندار همدان بوده که در راستای بهره‌گیری از جوانان در بدنه اجرایی استان تشکیل‌شده است. این هیئت متشکل از جوانان علاقه‌مند و اثرگذار از همه اقشار و گروه‌ها است و شاهرخی هدف از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز جوان و گروه مشاوران را دستیابی به راهکارهای عملی و زمینه‌سازی و ایجاد فرصت برای حضور، ظهور و بروز جوانان عنوان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

هیئت اندیشه‌ورزان جوان شامل دو گروه اداری و غیر اداری است، گروه اداری شامل مدیران کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، امور بانوان و خانواده، دفتر سیاسی و انتخابات و گروه غیر اداری شامل گروهی از جوانان متعهد و صاحب‌نظر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است که توسط مدیران ستادی مذکور برای اهداف و وظایف مشخص‌شده انتخاب می‌شوند.

,

هیئت اندیشه‌ورزان جوان در شهرستان ملایر نیز با حضور جوانانی از اقشار مختلف تشکیل‌شده است که اکنون دبیری این هیئت به عهده علی کمالی است.

,

وی با اشاره به عملکرد این هیئت در سه‌ماهه اخیر اظهار داشت: در مرداد، شهریور و مهر ۵ جلسه عمومی هیئت تشکیل‌شده است.

,

دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان ملایر افزود: این جلسات شامل برگزاری انتخابات و تعیین دبیران کارگروه‌های تخصصی ۵ گانه هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان ملایر، دیدار با امام‌جمعه ملایر، برگزاری نشست با موضوع سومین جشنواره شهر ملی منبت و بررسی اهداف و بایسته‌های ثبت جهانی منبت ملایر در شورای جهانی صنایع‌دستی، برگزاری نشست با موضوع بررسی بایسته‌های ثبت جهانی انگور در راستای توسعه صنعت گردشگری و برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی با موضوع نظارت بر عملکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی و اصناف و بازاریان بوده است.

,

وی گفت: این جلسات با ریاست معاونین فرماندار و با حضور مسئولین مربوط به هر نشست برگزار شد.

,

کمالی به تشکیل جلسات کارگروه‌های تخصصی نیز اشاره کرد و گفت: این نشست‌ها با موضوعات بررسی سیمای سیاسی شهرستان، بررسی عملکرد احزاب و رفتار رأی‌دهندگان در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات، پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی، تعیین اولویت‌ها و برنامه‌ریزی جهت رفع موانع تولید با رویکرد علمی و آموزشی و تدوین برنامه و بررسی ظرفیت‌های اشتغال در شهرستان ملایر برگزار شده است.

,

وی حضور در جلسات و برنامه‌های شهرستان را از اقدامات انجام‌شده عنوان کرد و گفت: اعضای اصلی هیئت شهرستان در کارگاه توانمندسازی اعضای هیئت اندیشه‌ورزان جوان استان در هتل امیران حضور یافتند.

,

دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان ملایر حضور در آیین افتتاح و آغاز به کار موکب حضرت فاطمه زهرا (س)، مشارکت اعضای اصلی هیئت در قالب تیم‌های بازرسی و ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان ملایر در بخش سامن و بخش جوکار، حضور در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری و مراسم اختتامیه سومین جشنواره “ملایر، شهر ملی منبت” و حضور اعضای اصلی هیئت شهرستان در آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از دیگر اقدامات انجام‌شده عنوان کرد.

,

وی با اشاره به اقدامات دبیرخانه هیئت اندیشه‌ورز جوان ملایر بیان کرد: انتقال دبیرخانه هیئت از اداره ورزش و جوانان و استقرار در محل فرمانداری، پیگیری تجهیز و تکمیل ملزومات اداری دبیرخانه، جمع‌آوری، دسته‌بندی و بایگانی منظم مستندات موجود فعالیت‌های سال گذشته و استمرار آن در مورد فعالیت دوره جدید هیئت، هماهنگی برگزاری نشست‌ها و دعوت از اعضاء و میهمانان، تنظیم صورت‌جلسات، انجام مکاتبات، پیگیری مصوبات و مستندسازی اقدامات و تکمیل مدارک و سابقه کاری اعضاء هیئت و تهیه بانک اطلاعاتی از مهم‌ترین اقدامات دبیرخانه هیئت است.

,

وی حضور مستمر و منظم دبیر هیئت در دبیرخانه و پیگیری امور، تشکیل گروه و کانال در شبکه‌های اجتماعی جهت اطلاع‌رسانی و هماهنگی امور هیئت، تعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه و انعکاس اخبار نشست‌ها و برنامه‌های هیئت در رسانه‌های مکتوب و فضای مجازی و تنظیم و تدوین برنامه‌ها و فعالیت‌های آتی هیئت را از دیگر اقدامات این دبیرخانه برشمرد.

,

کمالی گفت: کلیه اخبار نشست‌ها و برنامه‌های هیئت شهرستان در صفحات فضای مجازی مربوط به هیئت استان بارگذاری شده و اخبار و یادداشت‌هایی نیز رسانه ها منتشر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه